Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@05:31:07 GMT

حوادث رانندگی منجر به فوت در مازندران ۳۳ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۰۲۶۴۴

حوادث رانندگی منجر به فوت در مازندران ۳۳ درصد کاهش یافت

رئیس پلیس مازندران با تاکید بر ارتقا امنیت در نوروز امسال، گفت: حوادث رانندگی منجر به فوت در مازندران؛ ۳۳ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار سید محمود میرفیضی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز رزمایش طرح نوروزی پلیس، طرح برقراری نظم و امنیت تعطیلات نوروز 96 در سطح استان اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش 33 درصدی حوادث رانندگی منجر به فوت در سطح استان از کاهش 42 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی خبر داد.

فرمانده انتظامی مازندران از کاهش حوادث رانندگی منجر به فوت و کاهش 9 درصدی مصدومان حوادث رانندگی در این مدت خبر داد و افزود: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و ارتقا فرهنگ ترافیک نقش موثری در کاهش حوادث رانندگی داشته اشت.

میرفیضی با اشاره به میزان تردد خودروها در محورهای درون استانی از ثبت بیش از 35 میلیون تردد در نوروز امسال خبر داد و افزود: در محورهای شش‌گانه بیش از یک میلیون و 565 تردد در این مدت به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به میزان اقامت مسافران در استان از ثبت بیش از 12 میلیون و 611 هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی استان خبرداد.

میرفیضی با اشاره به کاهش وقوع جرائم در سطح استان در طرح نوروزی پلیس، از افزایش 8 درصدی کشفیات جرائم در استان خبر داد و افزود: در این مدت بیش از 136 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران همچنین از تماس 29 هزار شهروند و مسافران نوروزی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان طی این مدت خبر داد و افزود: بیش از 9هزار تماس عملیاتی شد.

انتهای پیام/

R41358/P41362/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ واژگونی کامیون در کیلومتر ۵۵ محور دامغان - سمنان یک مصدوم، واژگونی کامیون در کیلومتر ۱ محور گرمسار به آرادان یک مصدوم، تصادف پژو ۲۰۷ با پژو RD در کیلومتر ۷۴ محور دامغان - سمنان ۴ مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۵۰ محور فولادمحله - دامغان  یک مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۹ محور سرخه - آرادان یک مصدوم، واژگونی موتورسیکلت در میدام امام علی ایوانکی  ۲ مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان - سمنان  ۲ مصدوم، واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۵ محور میامی به شاهرود  ۴ مصدوم، واژگونی سمند در کیلومتر ۶۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم، انحراف از جاده سمند و برخورد با تپه در کیلومتر ۱۶ محور آرادان به سرخه۳ مصدوم، واژگونی پراید در کیلومتر ۴ محور ایوانکی - آبسرد ۳ مصدوم، واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۸ محور فولاد محله به دامغان ۲ مصدوم  و واژگونی پراید در محور گرمسار به ایوانکی؛ کیلومتر ۱۱ فرعی بنکوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت .

دیگر خبرها

  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان