Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@07:00:59 GMT

لینک دانلود مستقیم انواع فونت فارسی ویندوز

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۰۶۳۸۲

لینک دانلود مستقیم انواع فونت فارسی ویندوز

خبرگزاری میزان- در این خبر می توانید فونت های مختلف مانند فونت سری B، نستعلیق، ... و ...را دانلود کنید به گزارش گروه فضای مجازیخبرگزاری میزان، از آغاز شکل گیری فونت ها تا به امروز تغییرات زیادی در این حوزه اتفاق افتاده است، فونت هایی که هر کدام در سال خاصی طراحی ویژه ای به خود گرفته وکاربرد خاص خود را پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فونت های سری B

از جمله فونت های مورد علاقه کاربران برای نوشتن نامه های اداری، پروژه های دانشگاهی و کار در فتوشاپ است. البته اگر تصمیم به طراحی جلدی برای پروژه دانشگاهی خود دارید یا می خواهید نامه اداری خود را با فونتی متفاوت و چشم گیر آغاز کنید پیشنهاد می کنیم سری به فونت های نستعلیق بزنید. در میان فونت های سری B، کاربران بیشترین استفاده را از فونت B Nazanin و B Titr دارند، اما اگر تصمیم دارید نوشته تان غیر رسمی ولی جذاب باشد پیشنهاد می کنیم به سراغ فونت کودک بروید.

فونت یکان

این فونت برای طراحی کتاب و پوستر کاربرد زیادی دارد همچنین کارهای رسمی متداول که عمومیت بیشتری در بین مردم دارند مانند کارت های اعتباری و کارت های شناسایی همه با این فونت کار می شوند.

فایل فشرده فونت ها را از اینجا دانلود کنید.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و نساجی به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه وطنی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی پرسپولیس و نساجی

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و نساجی

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750594

دیگر خبرها

  • گول پیامک‌های جعلی را نخورید
  • آخرین آپدیت امنیتی ویندوز ممکن است VPN را مختل کند
  • چطور پیامک‌های جعلی را بشناسیم؟
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir