Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارن افرز نوشت: در حالی که حسن روحانی دوران سختی را می‌گذراند، در حالی که کمتر از 2 ماه تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران زمان باقی مانده است، مانع‌های بزرگی در برابر روحانی رئیس‌جمهور کنونی ظاهر شده است. چند هفته اخیر با افزایش انتقادات از روحانی و دولت همراه بود. این گزارش در ادامه با اشاره به برجام نوشت: حسن روحانی در کمپین تبلیغاتی موفق خود برای انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 2013، به شدت روی این موضوع سرمایه‌گذاری کرد که توافق هسته‌ای میان ایران و غرب که در آن زمان استارت گفت و گوهای آن میان ایران و دولت اوباما زده شده بود، می‌تواند موفقیت و توسعه را به کشور بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رأی دهندگان ایرانی با اظهارات حسن روحانی موافقت کرده و از وی در صندوق‌های رأی حمایت کردند. اما وعده‌های حسن روحانی حداقل برای شهروندان عادی در ایران محقق نشد. چرا که تأثیر اتفاقات ایجاد شده پس از برجام چیزی جز تغییر و تحولات اندکی در زندگی مردم نبوده است.


فارن افرز در ادامه به انتشار نظرسنجی‌هایی درباره نظرات مردم ایران درباره برجام پرداخته و می‌نویسد: یک سال پس از امضای برجام و برداشته شدن تحریم‌های اقتصادی علیه ایران بسیاری از مردم ایران معتقدند که این کشور بسیاری از مزایای وعده داده شده مربوط به برداشته شدن تحریم‌ها را دریافت نکرده و وضعیت زندگی مردم در نتیجه توافق هسته‌ای بهبود پیدا نکرده است. این نتایج به عنوان افزایش مخالفت‌ها با روحانی برداشت شده است، برداشتی که در اظهارات مقامات ارشد ایران نیز دیده می‌شود.


این روزنامه‌ هشدار داد: روحانی که همه اعتبار سیاسی خود را در توافق هسته‌ای با غرب سرمایه‌گذاری کرده، احتمالاً خود قربانی برجام خواهد شد.


در همین حال روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی خاطرنشان کرد: هنوز هم حتی سرمایه‌گذارانی مثل شرکت فرانسوی توتال درباره همکاری با ایران با نگرانی و احتیاط کامل عمل می‌کنند. آنها باید مراقب مجازات‌های تحریمی آمریکا باشند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»

به گزارش خبرآنلاین،‌دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی،‌ فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کارهایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901957

دیگر خبرها

  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم غزه از اثرات عملیات «وعده صادق» بود
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • وقتی مصاف حق و باطل ملاک تنفر و محبوبیت در جهان می‌شود
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد