Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:28:42 GMT

دوره آموزش مربیگری درجه ۲ والیبال در فامنین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۰۹۴۷۶

دوره آموزش مربیگری درجه ۲ والیبال در فامنین برگزار شد

همدان - رئیس هیئت والیبال استان‌همدان گفت: یک دوره کلاس آموزش مربیگری درجه ۲ والیبال در شهرستان فامنین برگزار شد.

کریم ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره آموزش مربیگری درجه ۲ والیبال در فامنین اظهار داشت: یک دوره کلاس آموزشی مربیگری درجه ۲ والیبال به میزبانی شهرستان فامنین و در سالن امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره آموزشی ۲۰ نفر از مربیانی که دوره درجه ۳ این رشته را گذرانده‌اند، برای آموزش دوره مربیگری درجه ۲ به مدت یک هفته آموزش دیدند و شرکت‌کنندگان در کلاس زیر نظر مدرس اعزامی از فدراسیون والیبال آخرین قوانین و تکنیک‌های مربیگری این رشته ورزشی را فراگرفتند.

رئیس هیئت والیبال استان‌همدان با اشاره به آمار والیبالیست‌های سازمان‌یافته استان‌همدان گفت: بیش از ۵۰۰۰ والیبالیست رسمی و سازمان‌یافته دارای بیمه ورزشی در استان‌همدان وجود دارد که تقریباً نیمی از این افراد آقایان و نیمی بانوان هستند.

ملکی عنوان کرد: خوشبختانه شور و هیجان و نشاطی که دوباره در والیبال استان به وجود آمده نشان می‌دهد که والیبال استان‌همدان در جهت درستی قرارگرفته و حرکت می‌کند و مردم و ورزشکاران و خانواده والیبال به ما اعتماد کرده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت شهرستان‌های استان‌همدان نیز بیان کرد: شهرستان‌ها ملایر بعد از همدان بسیار فعال است و در رده‌های سنی مختلف فعالیت می‌کند.

رئیس هیئت والیبال استان‌همدان عنوان کرد: در نهاوند نیز وضعیت خوبی حاکم است و حتی بازیکن ملی‌پوش ساحلی در این شهرستان رشد کرده است.

ملکی بابیان اینکه استعدادیابی ازجمله سیاست‌های اصلی هیئت والیبال استان‌همدان است، گفت: مسئول کمیته استعدادیابی هیئت والیبال استان‌همدان فردی توانمند بوده که زیر نظر فدراسیون فعال است.

وی یادآور شد: طی سال اخیر ۱۵ نفر در رده‌های مختلف به کمیته استعدادیابی فدراسیون معرفی شدند که این موضوع نشان می‌دهد کمیته استعدادیابی به‌خوبی فعال است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی

جشن تکلیف دختران همدانی با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر از ۲۵ مدرسه در حسینیه امام (ره) همدان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مراسم جشن عبادت دختران دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی با حضور مسئولان استانی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد.

برنامه‌های متنوعی از جمله شعرخوانی، اجرای دکلمه و نمایش با محتوای شیوه‌نامه‌های دینی برای افراد مکلف برگزار شد و فرشته‌های زمینی، آعاز عبادت خدای رحمان و انجام اعمال و تکالیف الهی را جشن گرفتند. حضور دانش‌آموزان با چادر نماز و آراسته از دیگر جلوه‌های این مراسم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در این مراسم در گفت‌و‌گو با تسنیم، گفت: قابی که از حضور دانش‌آموزان دختر در جشن تکلیف در پشت من قرار دارد از زیباترین تصاویری است که انسان می‌تواند ببیند.

آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی عنوان کرد: از آموزش و پرورش تشکر می‌کنم که شرایطی را فراهم کردند تا بچه‌ها جشن تکلیف را در کنار یکدیگر تجربه کنند.از اقتضائاتی که مربوط به این جلسات هست استفاده شده و کادر مدارس و مجموعه افرادی که در برگزاری این مراسم مشارکت داشتند تشکر می کنم.

محمد ساده دل، سرپرست ناحیه یک آموزش و پرورش همدان نیز در این مراسم، اظهار داشت: برنامه جشن تکلیف دختران در راستای برنامه‌های تربیتی وزارت آموزش و پرورش به همت معاونت پرورشی در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: در این مراسم 1310 دانش آموز دختر از 25 مدرسه از همدان در این مراسم حضور دارند، امیدواریم با برنامه‌های خاص تربیتی در حال اجرا بتوانیم نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان