Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:58:39 GMT

اوج حساسیت برای صعود؛ از شمال تا جنوب

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۱۴۱۳۲

اوج حساسیت برای صعود؛ از شمال تا جنوب

هفته سی‌ام لیگ دسته اول با دیدارهای سخت و دشوار رقم خواهد خورد، نتایجی که می‌تواند باز هم جدول را دچار تغییر کند.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، دربی شمال و جنوب، رویارویی دست‌نشان و وینکو بگوویچ و دیدار سپیدرود و مس از جمله بازی‌های سخت و تاثیرگذار لیگ آزادگان محسوب می‌شوند که با توقف حریف دیگری می‌تواند خودش را جز مدعیان قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس رفسنجان ـ فجرسپاسی؛ دیگر تساوی کارساز نیست

دیدار دو تیم مس رفسنجان و فجرسپاسی با در دست گرفتن هدایتشان توسط مربی کروات و موفقی چون میشو و تجربه و دانش پیروانی در حالی رقم خواهد خورد که یک اشتباه دیگر فجر را همانند استقلال اهواز به قعرنشینی مطلق نزدیک می‌کند. البته تک امتیاز در این دیدار هم برای آنها کارساز نخواهد شد و فجری‌ها تنها باید مقابل رفسنجانی‌ها و در خانه حریف به کسب 3 امتیاز و دور شدن از منطقه خطر باشند. مس رفسنجان هم باتوجه به موفقیت غیرقابل تصور نسبت به نیم فصل اول این بازی را دست کم نخواهد گرفت و با وجود استفاده میشو از بازیکنان امید این تیم تمام تلاشش را خواهد کرد تا از این بازی خانگی امتیاز بگیرد تا رتبه‌اش را تغییر دهد.

خونه به خونه ـ گل‌گهر سیرجان؛ فرصت ناب برای وینکو یا دست‌نشان؟

سیرجان باتوجه به پیروزی هفته گذشته مقابل خیبر توانست خود را صدرنشین کند و آنها برای تثبیت این جایگاه و صعود به لیگ‌برتر باید باهوش‌تر عمل کنند. خونه به خونه هم که هفته گذشته در دقایق پایانی بازی برده مقابل اکسین را تساوی کرده حالا با وجود آنکه منتظر اعلام رای کمیته انضباطی و امتیازات بازی با نساجی است و همین امر حساسیت بازی‌های آنها را دوچندان کرده است. رویارویی دو سرمربی باتجربه دست‌نشان و وینکو دیدار مربیان باتجربه و الزام کسب امتیاز این بازی است.

سپیدرود ـ مس کرمان؛ انتقام شکست یا بازگشت صدرنشین

تیم سپیدرود در زمین خود معمولا تن به باخت نمی‌دهد و این تیم نزدیک به 41 بازی است که در ورزشگاه خانگی خود نباخته است اما بازیکنان مس کاملا آماده هستند که انتقام شکست نابرابر خود در بازی رفت را از حریف بگیرند. شاگردان منصور ابراهیم‌زاده که برای انجام بازی به شهر رشت رسیده‌اند در روزهای گذشته و برروی چمن مصنوعی تمرینی اختصاصی خود کارهای آماده سازی را با شادابی تمام پشت سر گذاشته‌اند و از هر نظر آماده‌ی ثبت یک نتیجه‌ی خوب دیگر در زمین سپیدرود هستند.

راه‌آهن ـ اکسین البرز؛ رویارویی مجدد سرخابی‌ها

استفاده برخی تیم‌های لیگ یکی از سرمربیان سرخابی در فصل جاری باعث شد که ما دربی‌های بسیاری را شاهد باشیم که این بار نوبت به سیروس دین‌محمدی سرمربی راه‌آهن و یحیی گل‌محمدی سرمربی اکسین رسیده است، دو تیمی که در هفته گذشته مقابل حریفان خود یک امتیاز کسب کردند و حالا به قصد امتیازگیری مقابل یکدیگر حاضر خواهند شد. البته نباید از تفاوت بسیاری که بین این دو تیم از نظر مالی و امکاناتی وجود دارد چشم‌پوشی کرد و همین امر به اکسین کمک خواهد کرد تا بازی بهتری را ارائه دهند گرچه راه‌آهن با بضاعتی که دارد تا به اینجا مقابل حریفانش بد کار نکرده اما مطمئنا تفاوت‌ها روی بازی تاثیرگذار خواهد شد. باید دید رویارویی سرخابی‌ها در نهایت چه نتیجه‌ای را در بر خواهد داشت.

خیبرخرم آباد ـ ملوان؛ تقابل رتبه‌ چهارم‌های پایین و بالای جدول

ملوان با وجود پیروزی هفته گذشته مقابل استقلال اهواز نتوانست بار دیگر خود را به جایگاه سابق بازگرداند. البته عملکرد خوب سایر رقبای بالای جدولی این اجازه را به آنها نداد. در سوی دیگر خیبر در هفته گذشته توسط مس کرمان با شکست متوقف شد و نتوانستند از موقعیت خطر با خیال راحت دور شود و در رتبه پانزدهم ماندگار شدند. البته خیبر در این بازی می‌تواند از فرصت ایجاد شده و بازی خانگی بهترین استفاده را ببرد و فاصله‌اش را با پایین جدولی‌ها بیشتر کند گرچه ملوان هم به دنبال صعود به لیگ‌برتر و پس گرفتن جایگاه خود است و به امتیاز این بازی نیاز دارد. بازی خیبر ـ ملوان را هم باید جز بازی‌های سخت و تاثیرگذار لیگ یک در هفته سی‌ام دانست چراکه نتیجه این بازی باز جایگاه تیم‌های بالای جدولی‌ را دستخوش تغییر می‌کند.

آلومینیوم اراک ـ ایرانجوان بوشهر؛ رو در رویی جوان‌های دو تیم

ایرانجوان بوشهر در حالی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود که تا آمار گلزنی بوشهری‌ها توسط مهدی قائدی به نسبت اراکی‌ها بهتر است اما در مقابل اراکی‌ها هم به نسبت در بسته نگه داشتن دروازه از آنها پیش‌ترند و همین کار را برای هر دو تیم سخت خواهد کرد. نکته قابل توجه این بازی این است که هر دو تیم در نیم فصل اول 9 بازیکن خود را از دست دادند و بیشتر از بازیکنان جوانان استفاده می‌کنند. حال باید در انتظار این مسابقه نشست و دید آیا آلومینیوم اراک بعد از دو شکستی که پس از نتایج درخشانش با مهدی پاشازاده متحمل شده است، می تواند امتیازات این دیدار خانگی را از آن خود کند و جایگاه خود در جدول رده بندی مسابقات را در آستانه هفته های پایانی لیگ بهبود بخشد یا این ایرانجوان بوشهر خواهد بود که برای رهایی کامل از ورطه سقوط ۳ امتیاز بازی را مال خود می کند.

فولاد یزد ـ نفت‌مسجدسلیمان؛ فرصت طلبی یا فرصت‌سوزی

محمود فکری از زمان حضور در مسجدسلیمان تمام تلاشش را برای کسب نتایج بهتر با وجود شرایط نامساعد این تیم به کار بسته است اما باید دید آنها می‌توانند این نتایج خوب را تکرار کنند. آنها با توقف سپیدرود در هفته گذشته به نسبت سایر تیم‌های پایین جدولی از انگیزه بالایی برخوردارند و قطعا تمام تلاششان را خواهند کرد تا از بازی قعرجدولی امتیاز کسب کنند. فولادیزد هم در رویارویی هفته گذشته‌اش با راه‌آهن اجازه نفوذ به دروازه‌اش را نداد و می‌توان گفت که آنها هم روزهای خوبی دارند. این بازی و نتیجه‌اش برای هر دو رقیب پایین جدولی از اهمیت بسیاری برخورددار است و مطمئنا امتیازگیری در این بازی موجبات تغییر در رتبه‌شان خواهد شد.

پارس جنوبی جم ـ نساجی؛ جابجایی جدول با دربی شمال و جنوب

دربی‌ها یکی پس از دیگری در لیگ یک تکرار می‌شود و این هفته با توجه به رویارویی دو سرمربی سرخابی، دربی شمال و جنوب را پیش رو داریم که نتیجه این بازی باتوجه به حساسیت بازی‌های هفته‌های پایانی و جنگ بین رقبا در بالای جدول برای هر دو تیم زیاد است. دیدار رفت این دو تیم در قائمشهر با وجود حضور تماشاگران پرشور نساجی تساوی بود و حالا پارس جنوبی جم با استفاده از بازی خانگی می‌تواند بدون استرس به کارش ادامه دهد اگرچه کادرفنی مجرب پارس باید حواس‌اش به کنترل آقای گل لیگ در این بازی باشد و به مدافعانش گوشزد کند و نساجی هم نباید فراموش کند که پارس جنوبی جم هم رکورددار بدون باختی هستند و علاوه بر آن رکورد کمترین گل خورده را در لیگ یک دارند.

استقلال اهواز ـ بادران تهران؛ احتیاط، دیگر سقوط قطعی است

استقلال اهواز با شکست در این بازی وداغ تلخی از هم اکنون با لیگ یک دارد، تیمی که با تلاش مسئولین‌اش از لیگ دسته دو به لیگ‌برتر صعود کرد حالا دوباره به روزهای حضور به دسته دوم نزدیک شده است گرچه آنها 5 بازی دیگر فرصت دارند و اگر بتوانند امتیازات کامل این 5 بازی را کسب کنند می‌توانند از سقوط راهی پیدا کنند اما شاید این امری محال برای خوزستانی‌ها باشد چراکه آنها هفته‌های دشواری را پیش رو دارند. بادران هم یکی، دو هفته‌ای است با وجود ارائه بازی خوب نمی‌تواند پیروز میدان شود، این بازی برای آنها موقعیتی ناب است هم رتبه خود را ارتقا بخشند و در جمع 5 تیم بالای جدول قرار بگیرند و هم اینکه از این شرایط بدشانسی در پیروزی رهایی یابند.

بازی های هفته سی ام لیگ دسته اول امروز و از ساعت 16:15 در شهرهای مختلف برگزار می شود.

دسته یک

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در کریات شمونا و شهرک های اطراف آن در اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی از بیم حمله پهپادی خبر دادند.

همزمان منابع خبری از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به کفرشوبا در جنوب لبنان خبر دادند.

همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی یک منطقه را در حدفاصل میان عیتاالشعب و القوزح در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090253

دیگر خبرها

  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد
  • هشدار زرد هواشناسی برای بیشتر نقاط کشور
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • پیش بینی هشدار زرد هواشناسی در بیشتر نقاط کشور
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی