Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - حساب کاربري اينستاگرام اسپيس ايکس ويديويي از اولين فرود موفقيت آميز فالکون 9 که پيش از اين راهي فضا شده بود، منتشر کرده است.

هفته‌ي گذشته اسپيس ايکس دست به کار بزرگي زد و موفق شد يکي از راکت‌هاي فالکون 9 خود را که پيش از اين به فضا پرتاب کرده بود، بار ديگر با موفقيت پرتاب کند و سپس آن را روي سکوي شناور فرود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتاب موشک استفاده‌شده‌ي اسپيس ايکس، اين کمپاني را بيش از پيش به رسالت خود که به‌کارگيري موشک‌هاي چند بار مصرف است، بيش از پيش نزديک کرد. حال پس از گذشت يک هفته از زمان فرود موفقيت آميز فالکون 9 روي سکوي شناور، اسپيس ايکس ويديويي از اين فرود روي سکوي شناور منتشر کرده است.
همان‌طور که در ويديو مشاهده مي‌کنيد، فالکون 9 به سلامت و سادگي روي سکوي شناور فرود مي‌آيد. البته اين اولين بار نيست که اسپيس ايکس موفق شده است راکت فالکون 9 را روي سکوي شناور فرود آورد. اهميت اين فرود به اين علت است که در اين مأموريت از راکتي استفاده شده که پيش از اين به فضا پرتاب شده و فرود آمده بود. يکي ديگر از نکات قابل ذکر در مورد اين ويديو، سهولت و سادگي فرود فالکون 9 روي سکوي شناور است که نشان از بهبود سيستم فرود دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۵ راکت از غزه به شهرک‌ های صهیونیست‌ نشین

به گزارش جام جم آنلاین، مقاومت فلسطین حملات راکتی جدیدی به مراکز و مواضع صهیونیست‌ها در اطراف غزه انجام داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در اطراف غزه خبر دادند.

منابع صهیونیست از شلیک ۵ موشک از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین خبر دادند.

آژیر خطر در رعیم، عین هاشلوشا و کیسوویم در اطراف غزه به صدا درآمده است.

دیگر خبرها

  • شلیک ۵ راکت از غزه به شهرک‌ های صهیونیست‌ نشین
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • پرندگان مهاجر در آب‌گیرهای گرمه فرود آمدند
  • فیلم| فرود پرندگان مهاجر در گرمه خراسان
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • حادثه برای یک هواپیما در هنگام فرود + فیلم
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش