Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل ازخبرنگار پاوه پرس،دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در معیت استاندار کرمانشاه، امام جمعه پاوه و دیگر مسئولان ارشد استان و شهرستان به جهت عرض تسلیت خدمت خانواده مرحوم حاج عبدالواحد حسن زاده و گرامیداشت یاد و خاطر شهدا در منزل این بزرگ مرد حضور پیدا کردند.

در این دیدار وزیر کشورضمن تجلیل از ایثار و فداکاری شهدا و تقدیم گرانبهاترین سرمایه خود در راه نظام و انقلاب به بیان خصلت های نیکوی مرحوم حاج عبدالواحد حسن زاده پرداخت و درگذشت ایشان را خدمت خانواده محترم و مردم منطقه تسلیت عرض نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشیار عبدالله زادهنیز در دیدار با وزیر کشور در منزل مرحوم حاج عبدالواحد حسن زاده ضمن تقدیر از حضور دکتر رحمانی فضلی مقام عالی وزارت در پاوه در سخنانی کوتاه گفت: در این نشست فرصت را غنیمیت می دانیم که به تبعیت از عمویمان مرحوم حاج عبدالواحد حسن زاده مشکلات و خواسته های اصلی مردم را خدمت شما یادآوری نماییم.

عبدالله زادهافزود: رسمی شدن مرز شوشمی مطالبه دیرینیه و به حق مردم شهرستان پاوه است که انتظار داریم ورود شما به این منطقه سبب گشایش اقتصادی و خیر و برکت برای مردم شود و خواسته چندین ساله مردم مرزدار شهرستان به واقعیت مبدل گردد.

ویبه دومین مطالبه مردم شهرستان پاوه درخصوص برخوداری از مزایای منطقه جنگی اشاره کرد و گفت: موضوع دوم که لازم است به آن اشاره نمایم این است که شهرستان پاوه تاکنون به عنوان منطقه جنگی به حساب نیامده است، پاوه ای که یادگار شهید چمران و قدمگاه شهیدان است، پاوه ای که ضد انقلاب می خواست به عنوان پایگاهی آن را قرار داده و تا مرکز ایران را تصاحب کند، پاوه ای که مردم در دوران جنگ پنجره ها را با گونی های شن و ماسه به سنگر مبدل نموده بود، پاوه ای که بارها بمباران شد.

عبدالله زادهادامه داد: باتوجه به بررسی های بعمل آمده اکنون شهرستان های گیلان غرب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی ۵۰ درصد از مردم بومی مشمول مزایای منطقه جنگی شده اند اما متاسفانه شهرستان پاوه از این مزایا بی بهره شده و این شایسته مردم باسخاوت شهرستان پاوه نیست و انتظار داریم در این مقوله هم پیگیری های حضرتعالی شام حال ما شود.

بخشدار مرکزی پاوهبه دیدگاه امنیتی حاکم بر شهرستان پاوه پرداخت و گفت: بعد از جنگ در منطقه چند سال فراز و نشیب هایی را تجربه نموده ایم، اما اکنون به لحاظ امنیتی اگر کردستان را بررسی کنیم پاوه بهترین و بیشترن امنیت را دارد و این به واسطه خون شهدا و وابستگی و دلبستگی مردم به نظام و آرمان شهدا بوده است.

هوشیار عبدالله زادهادامه داد: انتظاری که مردم شهرستان از ما به عنوان وارثان انقلاب و نظام دارند این است که دیدگاه امنیتی از شهرستان پاوه برداشته شود، چراکه حیف است ۳۷ سال از انقلاب می گذرد و در دهستان شرام بخش نوسود مردم با کارت تردد عبود کنند و ایست های بازرسی بروز نشود و هنوز نتوانسته ایم مقوله امنیت را بروز کنیم و ایست های بازرسی ما مثل ایست های بازرسی سالهای ۵۹ و ۶۰ باشد.

ویابراز امیدواری نمود که با پیگیری های مقام عالی وزارت در بحث دیدگاه امنیتی هم تغییری دراین منطقه حاصل شود و شاهد نباشیم یک خانم باردار اهل روستای هانی گرمله که در دوران جنگ از جان و مال برای این نظام مایه گذاشته اند ساعت ۸ شب در پشت میله مرزی بماند.

عبدالله زادهافزود: باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۳۹۶ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال حیف است این منطقه از پتانسیل هایی که در زمینه گردشگری دارد بیب هره بوده و گردشگری که وارد این شهرستان می شود، وضعیت و چهره زمان جنگ را ببینید.

بخشدار مرکزی پاوهدر خاتمه گفت: انتظار داریم نظام خدمات بیشتری را در این شهرستان و استان ارائه دهد تا ما نیز سرمان را بلندتر کنیم و اذعان کنیم که خون شهدا بجا بوده و آنها راه خود را پیدا کرده و به نظام پایبند بوده اند و ما نیز به این نظام و انقلاب همچنان پایبند باشیم.

ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوهنیز در این دیدار ضمن تاکید بر بازگشایی مرز شوشمی به عنوان اصلی ترین خواسته مردم شهرستان خواستار پیگیری این موضوع توسط وزارت امور خارجه با هماهنگی و رایزنی وزیر کشور گردید.

دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در پایان وعده نمود که در راستای تحقق مطالبات مردم شهرستان پاوه پیگیری جدی صورت خواهد گرفت و در این راستا خواستار پیگیری و طرح موضوعات توسط استاندار کرمانشاه گردید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه همزمان به حقوق و مطالبات کارگری و کارفرمایی در نظام اسلامی

علی محمد زنگانه در دیدار با نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی استان گفت: حدود نیمی از جمعیت استان مرتبط با جامعه کارگری است و براین اساس هر گونه برنامه ریزی در این زمینه زندگی تعداد قابل توجهی از شهروندان را متاثر می‌کند.

زنگانه افزود: جامعه کارگری استان در رویداد‌های مختلف ثابت کرده است که بصیرت و هوشیاری زیادی دارد و باید با ایجاد یک هیئت اندیشه ورز کارگری، مسائل این بخش مورد بررسی مستمر قرار گیرد.

او گفت: باید با تداوم افزایش بازرسی از کارگاه‌ها، حوادث ناشی از کار را در استان کاهش دهیم و تقویت امنیت محیط کار از اولویت‌های اساسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • ۲۰ توصیه رهبر انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • توجه همزمان به حقوق و مطالبات کارگری و کارفرمایی در نظام اسلامی
  • رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم)
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است