Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@08:02:46 GMT

توقف استقلال در تبریز به نفع تراکتور

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۲۹۹۶۳

توقف استقلال در تبریز به نفع تراکتور

دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و استقلال از سری مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال از هفته بیست‌وششم لیگ برتر ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) با قضاوت رضا کرمانشاهی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میثم نقی‌زاده (74) برای گسترش فولاد و امید ابراهیمی (80) گل استقلال را به ثمر رساند.

در نیمه نخست، استقلالی‌ها که بدون علیرضا منصوریان محروم پا به میدان گذاشته بودند، نمایش خیلی بدی داشتند و تنها یک بار به صورت نصفه و نیمه موقعیت خلق کردند. در نیمه دوم هم این تیم میزبان بود که بازی بهتری انجام داد و چندین موقعیت خلق کردند، اما در زدن ضربات آخر ناکام بودند. استقلال نتوانست فاصله امتیازی‌اش با پرسپولیس را حفظ کند و با این تساوی اختلاف امتیازش با پرسپولیس به 11 رسید.

استقلال با این تساوی 48 امتیازی شد و گسترش فولاد با 33 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

ترکیب گسترش فولاد: کوروش ملکی، بابک حاتمی، مرتضی اسدی، محمدامین درویشی، مگنو باتیستا، سیدمحسن حسینی، علیرضا نقی‌زاده(78 - محمدرضا خرسندنیا)، داریوش شجاعیان، رضا خالقی‌فر، مسعود ابراهیم‌زاده و لوسیانو پریرا.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی،رابسون جان‌واریو، میلاد زکی‌پور، مجید حسینی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی (69 - مجتبی حقدوست)، بهنام برزای(79 - جابر انصاریمحسن کریمی و علی قربانی.

نیمه اول

دقیقه 10: نفوذ بازیکن گسترش فولاد و خطایی که میلاد زکی‌پور مرتکب شد، باعث شد تا رضا کرمانشاهی، داور بازی به مدافع چپ استقلال کارت زرد نشان بدهد.

دقیقه 13: داریوش شجاعیان از روی ضربه ایستگاهی توپی به داخل محوطه جریمه استقلال ارسال کرد که این توپ خطرناک را سیدمهدی رحمتی راهی کرنر کرد.

دقیقه 16: ارسال محمدامین درویشی به رضا خالقی‌فر رسید، اما ضربه سر این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه 18: باز هم نفوذ گسترش فولادی‌ها می‌توانست آنها را به گل برساند، اما مدافعان استقلال اجازه باز شدن دروازه را ندادند.

دقیقه 33: رضا خالقی‌فر با حرکتی انفرادی به محوطه جریمه استقلال نزدیک شد و می‌توانست هم‌تیمی خود را در موقعیت خوبی قرار بدهد، اما ترجیح داد شوت بزند که ضربه آرام او را مهدی رحمتی گرفت.

دقیقه 40: فرشید باقری به دلیل خطا روی خالقی‌فر از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 1+45: ضربه علی قربانی از بالای دروازه گسترش فولاد به اوت رفت.

نیمه دوم

دقیقه 55: میثم نقی‌زاده که نیمه نخست بازی خوبی انجام داده بود، به راحتی در جناح راست استقلال دو بازیکن را جا گذاشت و در حالی که می‌توانست سایر بازیکنان را در موقعیت خوبی قرار دهد، تصمیم به شوت زدن گرفت که ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 56: در ادامه، مهدی رحمتی به اشتباه توپ را به رضا خالقی‌فر داد که شوت او از پشت محوطه جریمه راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 63: لوسیانو پریرا ضربه‌ای راهی دروازه استقلال کرد که رحمتی ضربه او را گرفت.

دقیقه 68: شوت محکم علی قربانی از بالای دروازه گسترش به بیرون رفت.

دقیقه 69: مجتبی حقدوست به جای فرشید اسماعیلی به میدان رفت.

دقیقه 74: میثم نقی‌زاده، ستاره این بازی با عبور از چند بازیکن در داخل محوطه جریمه به زیبایی دروازه مهدی رحمتی را باز کرد تا گل اول برای گسترش فولاد ثبت شود.

دقیقه 77: سانتر امید ابراهیمی به علی قربانی رسید که ضربه سر شیرجه‌ای این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه 78: محمدرضا خرسندنیا به جای میثم نقی‌زاده وارد زمین شد تا نخستین تعویض گسترش هم انجام شود.

دقیقه 79: دومین تعویض استقلال آمدن جابر انصاری به جای بهنام برزای بود.

دقیقه 80: ارسال خسرو حیدری این بار به امید ابراهیمی رسید که هافبک استقلال با ضربه چکشی توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 90: یعقوب کریمی به جای محسن کریمی وارد زمین شد تا سومین تعیوض استقلال هم انجام شود.

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع تراکتور می‌گوید می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد.

به گزارش ایسنا، مهدی شیری پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد. خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است. برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور مطرح کرد: آقای مطهری به من لطف دارند. در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه‌ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌هاست و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند. در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

مدافع تراکتور درباره بازی بعدی تیمش مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم