Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@09:44:56 GMT

برگزاری طرح ملی دادرس در ۱۴ مدرسه رودبار

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۳۱۱۸۹

برگزاری طرح ملی دادرس در ۱۴ مدرسه رودبار

مدیر آموزش و پرورش رودبار، از برگزاری طرح ملی دادرس در ۱۴ مدرسه آموزش و پرورش سه گانه این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، دکتر حمید آقاجانی، اظهار کرد: طرح ملی دادرس در ۹ مدرسه دخترانه و۵ مدرسه پسرانه در ۳ منطقه رودبار ، رحمت آباد و عمارلو توسط مربیان هلال احمر و آموزش و پرورش تدریس گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح ملی دادرس از هر مدرسه متوسطه اول یک تیم ۱۴ نفره منتخب به جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار معرفی شدند.

مدیر آموزش و پرورش رودبار بیان داشت: آموزشهای تکمیلی تیمها جهت شرکت در المپیاد شهرستانی در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد.

آقاجانی آزمونهای این المپیاد شامل پناهگیری، خروج ایمن و حمل مصدوم و کنترل علایم حیاتی و آزمون کتبی در بین تیمها عنوان نمود.

وی بیان کرد: در مرحله شهرستانی قسمت پسران مدرسه مالک اشتر منجیل با کسب امتیاز ۲۴۹ به مقام اول شهرستان، مدرسه شهید پیروی لوشان با کسب امتیاز ۲۴۳ به مقام دوم و مدرسه شهید بهشتی رودبار با امتیاز ۲۲۷ به مقام سوم این رقابتها دست یافتند.

مدیر آموزش و پرورش رودبار، بیان نمود: در بخش دختران نیز مدرسه شهید مفتح دختر به مقام اول مسابقات با کسب امتیاز ۲۴۱/۵۷و مدرسه زنده یاد علیرضا کوچکی به مقام دوم مسابقات با کسب امتیاز ۲۱۱/۲۸ و مدرسه ولیعصر منجیل به مقام سوم مسابقات طرح ملی دادرس با کسب امتیاز ۲۰۰/۵۷دست یافت .

به گفته وی تیمهای برتر این دوره از رقابتها به مسابقات استانی راه پیدا می کنند.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اگر قرار بر پیشرفت و تغییر باشد، همه مسائل از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد یقیناً توجه به دانش‌آموزان، معلمان و مدرسه می‌تواند بسیاری از گره‌ها را باز کند.

علی اسماعیلی امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه) در برنامه متمرکز هفته گرامی‌داشت مقام معلم که در سالن همایش‌های بین المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: در سایه تلاش جهادی همه عناصر موثر بر روند تعلیم و تربیت استان زنجان، شاهد توفیقات و موفقیت‌های خوبی در یک سال گذشته در استان بودیم که مدیون تلاش جهادی آنان هستیم.

وی با اشاره به ارتقاء خوب مناطق آموزش و پرورش استان زنجان در جایگاه رتبه‌بندی مناطق کلی کشور، افزود: منطقه‌ای داشتیم که بالای ۲۷۰ رتبه در سال گذشته جابه‌جایی داشت که بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با بیان اینکه در خصوص خروجی امتحانات نهایی در سال گذشته، رتبه یازده کشوری را کسب کردیم، گفت: رتبه خروجی امتحانات نهایی در سال‌های گذشته حدود ۲۰ بود.

او در رابطه با توسعه و گسترش رشته‌های فنی- مهارتی در استان زنجان، افزود: رشته‌های فنی و مهارتی در استان گسترش و توسعه خوبی داشتند به نوعی که از برنامه‌ پیش‌بینی شده وزارت مطبوع درصد بیشتری داشت.

اسماعیلی در رابطه با رشد ساخت و ساز مدارس استان زنجان نیز اظهار کرد: طی سال گذشته اداره‌کل نوسازی مدارس استان زنجان حدود ۲۱۷ کلاس را به آموزش و پرورش استان تحویل داد که در نوع خود بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی از جمله توجه به اردوها و اردوگاه‌ها، توسعه فضاهای تربیتی و غیره سبب تغییر فضای تربیتی حاکم در مدارس استان زنجان شده است، افزود: کسب رتبه‌های علمی، المپیادی، قرآنی، فرهنگی در استان زنجان در سطح کشور جهش مناسبی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه سال گذشته ۲۰ زمین چمن در مدارس زنجان افتتاح شده است، گفت: توزیع سالن‌ها و چمن‌های ورزشی غالبأ در مدارس محروم، روستایی و برای استفاده در مناطقی است که کمتر نسبت به این امکانات توجه شده بود، است.

او با اشاره به اینکه توزیع شیر بعد از سال‌ها در مدارس استان زنجان انجام شد که گامی در مسیر سلامت دانش‌آموزان بود، خاطرنشان کرد: اگر قرار بر پیشرفت و تغییر باشد، همه مسائل از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد؛ یقیناً توجه به دانش‌آموزان، معلمان و مدرسه می‌تواند بسیاری از گره‌ها را باز کرده و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان