Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@10:58:29 GMT

دمشق: آمریکا ما را برای نابودی تروریسم مصمم‌تر کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۳۷۵۵۰

دمشق: آمریکا ما را برای نابودی تروریسم مصمم‌تر کرد

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از العالم، ریاست جمهوری سوریه میگوید که تجاوز آمریکا ناشی از کوته بینی این کشور بوده و دمشق را برای مبارزه با تروریسم مصمم تر کرده است.

ریاست جمهوری سوریه این حمله را تجاوز ظالمانه و آشکاری قلمداد و تأکید کرد که آنچه آمریکا انجام داد، فقط یک رفتار زشت غیر مسئولانه است که ناشی از کوته بینی، تنگ نظری و بستن چشم به روی واقعیت سیاسی و نظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سانا، این رفتار آمریکا، در پس تبلیغات توهمی و دروغینی صورت گرفت که تکبر این نظام را برای این تبلیغات سیاسی و نظامی تغذیه کرد.

ریاست جمهوری سوریه ادامه داد: دست زدن آمریکا به این اقدام زشت از رهگذر هدف قرار دادن فرودگاه یک حکومت دارای حاکمیت، قطعا بار دیگر مؤید اظهارات سوریه است مبنی بر اینکه دولتهای این نظام سیاستهای عمیق آن را تغییر نمی دهند؛ سیاستهایی که بر اساس هدف قرار دادن کشورها، به زانو درآوردن ملت ها و تلاش برای سیطره بر دنیا است.

ریاست جمهوری سوریه در پایان تأکید کرد، اگر نظام آمریکا فکر میکند که با این تجاوز توانسته مزدوران خود و گروه های تروریستی حاضر در سوریه را حمایت کند، سوریه تأکید دارد که این تجاوز دمشق را برای حمله به این مزدوران تروریست مصمم تر کرده و سبب شده که به نابودی آنان ادامه دهند.

512

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تحلیف دور جدید ریاست جمهوری ولادیمرپوتین

دریافت 11 MB کد خبر 6099324

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف دور جدید ریاست جمهوری ولادیمرپوتین
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند