Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@01:51:35 GMT

فرزندان دوقلو مي خواهيد اين کارها را انجام دهيد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۴۰۶۵۴

خبرگزاري آريا - فرزندان دوقلو ميخواهيد اين کارها را انجام دهيد.اگرچه تضميني وجود ندارد اما روش هاي طبيعي و پزشکي زيادي براي دوقولو باردار شدن وجود دارد.
به دلايل مختلف بيشتر زوج ها دوست دارند دوقلو باردار شوند. اگرچه تضميني وجود ندارد اما روش هاي طبيعي و پزشکي زيادي براي دوقولو باردار شدن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پيش از تلاش براي دوقلو باردار شدن، به ياد داشته باشيد امکان مشکلات قلبي يا زايمان زودرس در هنگام زايمان دوقلو وجود دارد. بنابراين بهتر است در هنگام زايمان دو نفر از نزديکان و پزشک در کنار شما باشند.
حدود سه درصد خانم ها شانس دو قلو باردار شدن دارند. در مقاله اي ديگر چگونگي جلوگيري از زايمان زودرس ذکر شده است.
اصولا، خانم هاي آفريقايي شانس بيشتري براي دو قلو باردار شدن دارند تا خانم هاي آسيايي.
بارداري دوقلوهاي همسان در هر فردي ممکن است اما دوقلوهاي غير همسان معمولا در مادرهايي که ترشح بيش از حد تخمک دارند اتفاق مي افتد.

فولات
مطالعات نشان مي دهد که احتمال دوقلويي در خانم هايي که فولات بيشتر مي خورند چهل درصد افزايش مي يابد. همچنين خانم هايي که لقاح مصنوعي دارند نيز شانس بيشتري براي دوقلو دارند.
کاساوا
اين سيب زميني شيرين آفريقايي باعث افزايش توليد تخمک و افزايش شانس بارداري دوقلو مي شود.
لبنيات
مطالعات نشان مي دهد خانم هايي که به مقدار زياد لبنيات مي خوردند شانس بيشتري براي بارداري دوقلو دارند. اين مسئله به خاطر فاکتور رشد انسولين مانند و هورمون هاي گاو است.
سن
خانم هايي که سن بيشتري دارند هورمون تحريک کننده فوليکول بيشتري توليد مي کنند که احتمال دوقلودار شدن را افزايش مي دهد. اما از طرف ديگر نرخ باروري با افزايش سن کاهش مي يابد بنابراين انتظار طولاني باعث مي شود احتمال باردار شدن کاهش يابد.
تخمک گذاري زياد
هنگامي که دو تخمک يا بيشتر در طول تخمک گذاري توليد مي شود تخمک گذاري بيش از حد و زياد مي باشد. اين مسئله به خاطر ژنتيک، يائسگي، سن يا دلايل هورموني مختلف اتفاق مي افتد.
سابقه خانوادگي
اگر از طرف خانواده خانم، احتمال بارداري دوقلو زياد باشد، احتمال بارداري دوقلو در خانم افزايش مي يابد.
وزن
در خانمي که قد بلند و وزن متوسط تا زياد دارد احتمال بارداري دوقلو بيشتر است.
شيردهي
اگر در هنگام بارداري نوزاد شير بدهيد، احتمال دوقلودار شدن افزايش مي يابد.
تعداد زياد بچه
هر چقدر تعداد بچه هاي شما بيشتر باشد احتمال دوقلودار شدن افزايش مي يابد.
منيزيم/ کلسيم
شواهدي وجود دارد که نشان مي دهد مصرف همزمان منيزيم و کلسيم احتمال دوقلودار شدن را افزايش مي دهد. همچنين احتمال دختر باردار شدن نيز زياد مي شود.

توقف مصرف قرص هاي ضد بارداري
اگر به مدت شش ماه يا بيشتر قرص ضد بارداري مصرف کنيد سپس قرص را قطع کنيد باعث افزايش مقدار هورمون ها و احتمال دوقلودار شدن مي شود.
هسته آناناس
هسته آناناس حاوي مقدار زيادي بروملين است که باعث افزايش لقاح ناشي از تخمک گذاري مي شود. از آنجايي که مصرف آناناس باعث انقباض و سقط جنين مي شود بنابراين بايد با نظرات پزشک مصرف شود.
روش هاي پزشکي
مصرف قرص هاي باروري مانند کلوميد يا لقاح مصنوعي احتمال دوقلودار شدن را افزايش مي دهد.
سقط جنين
اگر سقط جنين اتفاق بيفتد احتمال دوقلودار شدن در بارداري بعدي افزايش مي يابد.
اوما

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز جمعه در بازدید از پروژه «برج‌های دوقلو» در شهر خرم‌آباد، اظهار داشت: پروژه «برج‌های دوقلو» از جمله پروژه‌هایی است که از مطالبات عمومی مردم است و تقریباً بر اساس گزارشی که به من داده‌اند، قریب به ۱۰ سال بوده که شروع شده است.

وی عنوان کرد: الان مدتی است که کارگاه این پروژه فعال نیست.

استاندار لرستان در ادامه با بیان اینکه این پروژه صاحبان متعددی دارد، بخشی از آن مربوط به بنیاد شهید، بخشی مربوط به شهرداری و همچنین شرکت پیمانکاری هم بوده که ادعایی دارد در پروژه مشارکت داشته است، افزود: صحبت کردیم، گزارشی که شهردار و.. دادند، زمینه آغاز فعالیت این پروژه فراهم شده است.

شفقت، بیان داشت: قرار شده که دو تا سه هفته دیگر با حضور همه کسانی که در این پروژه دست‌اندرکار بوده‌اند، جلسه نهایی را برگزار کنیم و دررابطه‌با این پروژه سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری شود و ببینیم راهکار اجرایی چیست.

وی تأکید کرد: الان هیچ‌گونه تصمیمی من نمی‌توانم بگیرم، ولی بر اساس گزارش شهردار، فرایند شروع به کار پروژه تقریباً فراهم شده است.

استاندار لرستان، تأکید کرد: من خودم هم یک سری پیشنهادت دررابطه‌با این پروژه دارم که در جلسه‌ای که قرار است برگزار شود در مورد آنها صحبت خواهم کرد.

کد خبر 6089413

دیگر خبرها

  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • ترددهای دریایی با احتیاط انجام شود/ احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی
  • اهمیت حفظ بهداشت زنان در پیشگیری از عفونت‌های تناسلی