Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا باطنی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خوشبختانه همه سلایق و گروه های سیاسی جریان اصولگرا در انتخاب این افراد مشارکت دارند و افراد متعهد، متخصص و توانمند را به عنوان نامزدهای مورد حمایت این مجمع در انتخابات شورای اسلامی شهر و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برای انتخاب نامزدهای مورد حمایت در انتخابات شورای اسلامی شهر و میان دوره ای مجلس، مجمع اصولگرایان اصفهان فرآیندی را تعریف کرده است که بر پایه خرد جمعی، برنامه محور و روان سازی استوار است.
دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان اظهارکرد: این مجمع برای انتخاب نامزدهای مورد حمایت در انتخابات شورای شهر بیش از چهار هزار اسم دریافت کرد .
وی با اشاره به اینکه مرحله اول فرایند انتخاب این افراد اسفند سال گذشته انجام شد، ادامه داد: در مرحله اول پس از بررسی توانمندی افراد، 26 نفر انتخاب شدند که در ادامه چهار نفر آنها انصراف دادند.
حجت الاسلام باطنی افزود: مرحله دوم این فرآیند روز گذشته برگزار شد و از بین 38 داوطلب، چهار نفر با کسب یک سوم آرای مجمع اصولگرایان اصفهان به شمار منتخبان این مجمع اضافه شدند.
وی با اشاره به اینکه چنانچه افراد بیشتری حائز یک سوم آرای مجمع می شدند به لیست نامزدهای مورد حمایت مجمع اصولگرایان اصفهان اضافه می شدند، افزود: تنها چهار نفر از این افراد حائز یک سوم آرای این مجمع شدند.
دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان افزود: در ادامه فرآیند انتخاب نامزدهای مورد حمایت جبهه اصولگریان اصفهان، از 26 داوطلب منتخب، دعوت خواهد شد تا برنامه های خود را برای بررسی تبیین و تشریح کنند تا از بین آنها 13 داوطلب برای قرار گرفتن در لیست نهایی مورد حمایت اصولگران اصفهان در انتخابات شورای اسلامی شهر قرار گیرند.
وی تصریح کرد: وضعیت هیچیک از 26 داوطلب تعیین شده برای قرارگرفتن در لیست 13 نفره نامزدهای مورد حمایت جبهه اصولگرایان اصفهان قطعی نیست و از بین آنها افرادی برگزیده خواهند شد که بتوانند شورای شهری توانمند، با انگیزه، معتقد و پایبند به ارزش های نظام و اسلام و شورایی که از جنس مردم باشد را تشکیل دهند.

** انتخاب چهار داوطلب برای انتخابات میان دوره ای مجلس
حجت الاسلام باطنی با اشاره به اینکه فرآیند انتخاب نامزدهای مجمع اصولگرایان اصفهان برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلانی نیز در حال انجام است، گفت: پس از طی فرآیندی، از بین 15 نفر واجد شرایط چهار داوطلب انتخاب شدند.
وی با اشاره به اینکه تا این مرحله، مجمع اصولگرایان قصد داشت سه نفر را انتخاب کند، توضیح داد: اما آرای نفر سوم و چهارم برابر شد و به همین دلیل چهار داوطلب به مرحله بعدی راه یافتند.
دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان افزود: مجمع اصولگرایان اصفهان برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس، از بین چهار داوطلب برگزیده، یک نفر را بعنوان نامزد مورد حمایت خود انتخاب و معرفی خواهد کرد.
انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان فقط در شهرستان اصفهان و برای انتخاب یک نماینده برگزار می شود.
در انتخابات دهمین دوره مجلس در اسفند سال 94، شورای نگهبان، آرای فرد منتخب سوم شهر اصفهان را باطل اعلام کرد و بدین ترتیب چهار نفر از این شهرستان راهی مجلس دهم شدند و انتخاب نفر پنجم منوط به برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس شد.
برای انتخابات میان دوره ای مجلس در اصفهان 131 داوطلب ثبت نام کرده اند.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  فرماندار حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد برای این دوره ۸۷۶ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

رمضانی در ستاد هماهنگی برگزاری دور دوم این دوره انتخابات گفت: ۱۴هزار عوامل اجرایی ونظارتی هم  بکار گیری شده اند.

به گفته وی انتخابات بصورت نیمه الکترونیکی و در برخی مناطق بصورت محله محور برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند