Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی خواستار تشکیل مجمع خیران کارآفرین در استان شد و گفت: برای سال جاری ایجاد هشت هزار فرصت شغلی در استان هدف گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سنجری شنبه شب در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: برای سال جاری ایجاد هشت هزار فرصت شغلی و کاهش یک درصد نرخ بیکاری در استان هدف گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیگر برنامه های پیش بینی شده برای سال جاری اظهار کرد: اجرای طرح «تکاپو» در پنج رسته از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

سنجری خواستار تشکیل مجمع خیرین کارآفرین در استان شد و اظهار کرد: باید همه مسئولان و مردم برای اشتغال زایی تلاش کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات انجام شده طی سال گذشته بیان کرد: طی این مدت چهار هزار و ۳۰۰ مجوز خانگی مستقل صادر شده است.

نرخ بیکاری خراسان جنوبی ۱۰.۷ درصد است

وی از فعالیت هشت مرکز کاریابی در استان خبر داد و گفت: طی سال گذشته هشت هزار و ۷۰۰ نفر از طریق این مراکز به کارگیری شده‌اند.

سنجری بیان کرد: همچنین طی یک سال گذشته هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: صدور ۵۶۹ فقره پروانه کار برای اتباع خارجی از دیگر اقدامات انجام شده طی سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نرخ بیکاری در خراسان جنوبی ۱۰.۷ درصد است، گفت: این در حالی است که نرخ بیکاری در سطح کشوری ۱۲.۴ درصد است.

سنجری بیان کرد: طی سال ۹۵، هدف گذاری و تعهد برای ایجاد اشتغال در استان هفت هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی بوده که ۱۱۱ درصد آن محقق شده است

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه

نادر نورایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام  و گفت : خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

‌رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع محتلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است