Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@03:43:00 GMT

زنان زيبا و البته بدون آرايش را بشناسيد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۴۷۷۱۷

خبرگزاري آريا -
زيبايي در درون شماست. لوازم آرايش يک راه موقتي براي زيبايي است

زيبايي در درون شماست. لوازم آرايش يک راه موقتي براي زيبايي است. اين روزها شايد به لطف لوازم آرايش همه زن ها زيبا هستند؛ اما تعداد کمي از خانم ها هستند که زيبايي شان را بدون استفاده از لوازم آرايش حفظ مي کنند. ممکن است بخواهيد تفاوت ها و دلايلي را که پشت اين هاست، بدانيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آيا واقعا جلوه گر ساختن خود با لوازم آرايش، زيبايي واقعي شما را نمايان مي سازد؟ حقيقتا نه. اين جا به برخي نشانه هاي زنان زيباي بدون آرايش اشاره مي کنيم.

1- اعتماد به نفس دارند
وقتي از زني در مورد ساختن اعتماد به نفسش سوال مي شود او فورا به ظاهرش اشاره مي کند. خيلي از خانم ها معتقد هستند که آرايش کردن آن ها را زيباتر مي کند و باعث مي شود اعتماد به نفس شان بيشتر شود، اما کساني که به معني واقعي کلمه اعتماد به نفس دارند، کساني هستند که بدون آرايش آن را با خود واقعي شان با دنيا مواجه شوند. اين خانم ها مي دانند که چطور پوست شان را با ايراد يا بدون ايراد بپذيرند.

2- زيبايي واقعي شان را با کمال ميل در آغوش مي گيرند
وقتي خودتان هستيد، ذاتا زيبا به نظر مي رسيد و زيبايي دروني تان شکوفا مي شود. زيبايي دروني از طريق آرايش شکوفا نمي شود. خانم هاي زيبا اين را مي دانند، بنابراين از آرايش دوري مي کنند. آن ها هم چنين مي دانند که چقدر افراد زيبايي دروني را مي ستايند. هرچقدر طبيعي تر باشيد، زيباتر به نظر مي رسيد.

3- پوست سالم تر خود را به رخ مي کشند
لوازم آرايش از انواع مخلتف مواد شيميايي درست شده اند. بنابراين وقتي آن ها را روي پوست تان قرار مي دهيد آيا مي دانيد پوست تان را چه زجري مي دهيد؟ بنابراين خانم هايي که آرايش نمي کنند پوست سالم تري دارند، پوست آن ها آزادانه نفس مي کشند و چون آن ها از مصرف اين مواد خودداري مي کنند، از پوست خود بيشتر مراقبت مي کنند. به عنوان مثال هر روز پوست شان را تميز و مرطوب مي کنند و زياد آب مي نوشند.

4- هرگز دير نمي کنند
يک ويژگي اين گروه از بانوان اين است که آن ها هرگز براي کار يا بيرون رفتن دير نمي کنند. آن ها غذاخورده، لباس پوشيده، تميز و مرتب بيرون مي روند. يک مزيت ديگر آن ها اين است که هميشه براي بيرون رفتن آماده اند. آن ها هرگز شما را ساعت ها براي آماده شدن منتظر نمي گذارند. هر خانمي به طور متوسط روزانه 20 تا 45 دقيقه طول مي کشيد تا آرايش کند. تصور کنيد که چقدر خوب مي شود اگر اين زمان را صرفه جويي کنيد و آن را به کار مورد علاقه ديگري اختصاص دهيد.

5- ساده پوش هستند
از آن جايي که اين زن ها هميشه و همه جا براي بيرون رفتن آماده اند، خيلي فعال هستند. آن ها از آفتاب و خراب شدن آرايش شان از گرما يا باران نمي ترسند. آن ها به خوبي شرايط را مي سنجند و همين فراغ بال اجازه مي دهد از شرکت در انواع ماجراجويي ها خسته نشوند.


هرچقدر طبيعي تر باشيد، زيباتر به نظر مي رسيد

6- اغلب يک ذهن باز دارند
ممکن است تعجب کنيد که اين اصلا چه ربطي به موضوع دارد. زناني که ذهن شان را براي يادگيري چيزهاي جديد باز مي کنند، جهان را با چشماني باز مي بينند و به دور از خودبيني دنيا را چيزي فراتر از صورتي زيبا مي بينند. آن ها به جاي اين که مدام به اين فکر کنند که چطور خيلي جذاب به نظر برسند، براي همه چيزهاي خوب در اين دنيا وقت دارند.

7- شما را مسحور مي کنند
آن ها با شخصيت شان شما را مسحور مي کنند. چون اين خانم ها جذابيت شان را با رفتارشان بيشتر مي کنند نه با ظاهرشان.

8- مي دانند چطور پس انداز کنند
همان طور که آن ها آن قدر متکي به نفس هستند که بدون کوچک ترين آرايش به هر جا بروند و هر کاري انجام دهند، همان طور هم آن قدر باهوش هستند که خرج اضافي نکنند. بله از آن جا که لوازم آرايشي مصرف نمي کنند، پولي هم برايش نمي پردازند. طبيعي است است که مي تواند پول زيادي پس انداز کنند.

9- مهربان و دلسوز هستند
مهربان بودن راهي براي نزديک شدن به يک فرد است. مردم اغلب زناني را که واقع بين هستند و خود را به جاي افراد مي گذارند، دوست دارند. اين هنري است که همه زن ها از آن بهره نمي برند. اين گونه زن ها معمولا قابل اعتماد و دوست داشتني هستند. شايد به اين دليل که آن ها زمان کمتري صرف خودشيفتگي مي کنند. اين موضوعي است که يک فرد آن را مهم تر از صورت زيباي آرايش شده مي بيند.

10- قدر کوچک ترين چيزها را مي دانند
از تمام نکات بالا يک نتيجه گيري مي توان کرد؛ زناني که آرايش نمي کنند، عموما زندگي را به ساده ترين شکل دوست دارند. آن ها از چيزي که دريافت مي کنند، قدرداني مي کنند و از کوچک ترين چيز در زندگي لذت مي برند. آن ها خونگرم، باصفا، ماجراجو و صادق هستند و اهميت نمي دهند ديگران در موردشان چه فکري مي کنند. آن ها معتقدند که بايد مهارت هاي شان را با کردارشان نشان دهند نه با جلوه گر ساختن زيبايي شان.

نمي گوييم زناني که آرايش مي کنند جذاب و دوست داشتني نيستند يا هميشه مغرورند؛ اما زيبايي دروني بيشتر ستودني است. چه در ارتباط با مردان چه افراد ديگر، آن ها با زيبايي طبيعي راحت ترند. دفعه بعدي که مي خواهيد با دوستان تان به سينما يا يک خريد ساده برويد، آرايش نکنيد. خود طبيعي تان باشيد.

منبع: ماهنامه همشهري تندرستي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر

انتشار تصویری جدید از شهره سلطانی ( بازیگر ۵۴ساله) بعد از عمل زیبایی باعث تعجب طرفداران این بازیگر قدیمی شده است./چندثانیه

دیگر خبرها

  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • علائم و نشانه‌های مالاریا را بشناسید
  • سوسک شب رو به این زیبایی! (عکس)
  • شهید جوادی را بهتر بشناسید
  • سیگار چه تاثیری بر چهره و بدن افراد می گذارد؟
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت