Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@13:58:14 GMT

آمریکا غیرقابل پیش‌بینی‌ترین کشور در جهان است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۴۸۳۴۴

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد، حمله موشکی آمریکا به سوریه ثابت کرد که آمریکا غیرقابل پیش‌بینی ترین کشور در جهان است.

خبرگزاری فارس: «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد، حمله اخیر آمریکا به سوریه نشان داد که آمریکا غیرقابل پیش‌بینی‌ترین کشور در جهان است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، زاخارووا ادامه داد، عدم وجود یک استراتژی مشخص در واشنگتن به جنگ‌های نخبگان در واشنگتن مرتبط می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود، حمله آمریکا در سوریه هیچ ارتباطی به تلاش‌ها برای کشف حقاقیق درباره استفاده از تسلیحات شیمیایی در ادلب ندارد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه همچنین گفت، روسیه موارد زیادی را باید طی نشست هفته آینده با «رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا در مسکو در میان بگذارد.

بامداد روز جمعه دهها موشک از دو ناو آمریکایی «راس و پورتر» به سمت پایگاه هوایی «شعیرات» در حمص شلیک شد.

هدف از این حمله موشکی، پایگاه هوایی «شعیرات» در استان حمص بوده است؛ آمریکایی‌ها مدعی‌اند که جنگنده‌های ارتش سوریه با پرواز از پایگاه هوایی الشعیرات به «خان شیخون» حمله کرده‌اند و این حمله موشکی در تلافی حمله شیمیایی به خان شیخون انجام شده است.

رسانه‌های آمریکایی به نقل از مقامات نظامی، آمار مختلفی از تعداد موشک‌های کروز شلیک‌شده به سمت این پایگاه می‌دهند که عددها بین 43 تا 70 موشک در تغییر است.

«رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا گفت: «ما یقین داریم که دولت سوریه از گاز سارین برای حمله به «ادلب» استفاده کرده است.»

با این حال پنتاگون اعلام کرد که برنامه‌ای برای حملات بیشتر علیه سوریه ندارد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند


به گزارش تابناک به نقل از تاس، برلین اعلام کرد که قصد دارد در پی حمله سایبری روسیه به وب‌سایت‌های حزب سوسیال دموکرات آلمان «الکساندر لامبسدورف»، سفیر خود در مسکو را برای رایزنی فراخواند.

نماینده وزارت امور خارجه آلمان در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: «آنالنا بربوک، وزیر خارجه کشور تصمیم گرفته است تا سفیر آلمان در مسکو را برای رایزنی به برلین احضار کند».

 وی ادامه داد: «سفیر به مدت یک هفته در برلین می ماند و سپس به مسکو بازمی گردد».

وزارت خارجه آلمان وکیل موقت متخصص در امور روسیه را با ادعای حمله سایبری احضار کرده بود اما سفارت روسیه هرگونه ارتباط با این حمله از سوی هر ساختار یا نهاد دولتی روس را رد کرد.

 

دیگر خبرها

  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • پیش بینی ۲۷ سال پیش برژینسکی درمورد ایران که درست از آب درآمد
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه