Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا از ظهر روز گذشته (شنبه) با حضور 339 تکواندوکا از 344 کشور در در سالن ایبیات آگادیر در مراکش آغاز شده و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت

در نخستین روز این رقابت‌ها مبارزات تکواندوکاران اوزان 46-، 53-، 62- و 73+ کیلوگرم زنان برگزار شد که فاطمه مداحی و کیانا اخوان (وزن 46- کیلوگرم)، فاطمه اموری (وزن 53- کیلوگرم)، حنانه همتی و پریسا جوادی (وزن 62- کیلوگرم)، نفیسه مخلصی و فاطمه مصطفایی (وزن 73- کیلوگرم) نمایندگان کشورمان بودند که موفق به کسب 4 مدال طلا، نقره و برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 46- کیلوگرم فاطمه مداحی قهرمان شد و کیانا اخوان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. فاطمه مصطفایی در وزن 73- کیلوگرم توانست عنوان قهرمانی را کسب نماید و نفیسه مخلصی در همین وزن به مدال برنز رسید.

امروز (یکشنبه) و در روز پایانی این مسابقات هوگوپوشان اوزان 49-، 57-، 67- و 67+ کیلوگرم با یکدیگر رقابت خواهند کرد که سودابه پورصادقی و ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم، مهسا جدی و طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در وزن 67- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ریحانه فولادى به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم است.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاها تعلق می‌گیرد .

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به مناسبت هفته کار و کارگر مسابقات قویترین مردان و دارت بانوان ویژه کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در سالن هلال احمر شهرستان بافق برگزارشد.   در اولین دوره از مسابقات قویترین مردان بیش از ۲۰ ورزشکار دردو وزن منفی۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم و در۴ آیتم با هم به رقابت پرداختند.   در پایان این مسابقات و در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم علیرضا فلاح به عنوان قهرمانی دست یافت و قویترین مرد فلات نام گرفت.   در این وزن مهدی بافقی دوم و حسین صالحی به مقام سوم دست یافتند.   اما در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم مسعود غلامی پدیده این دوره از مسابقات شد و بر سکوی نخست ایستاد.   امیرحسین فتاحی دوم شد و حسین سلطانی نژاد جایگاه سوم را از آن خود کرد.   در مسابقات دارت ویژه بانوان نیز ورزشکاران به رقابت پرداختند که در پایان سمانه رمضانپور قهرمان شد، فائزه عسکری جایگاه دوم را از آن خود کرد و زینب ابوالحکیمی به مقام سوم رسید.   اختتامیه این مسابقات با حضور حمید رحیمی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، نوری رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان، ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان، پورذکریا مدیر امور معادن و امیری رئیس روابط عمومی مجتمع برگزار و از مقام آوران با اهدا حکم قهرمانی و هدیه‌ای تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد