Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسین سبزعلیان ، ضمن عرض تبریک سال جدید و ایام ماه رجب ، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک در حال حاضر حدود 40رشته در مقاطع مختلف تحصیلی را داردگفت به دنبال این هستیم که رشته های مقاطع تحصیلات تکمیلی را در دانشگاه گسترش دهیم تا افرادی که به دنبال تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی هستند در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل شوند که این خواسته بسیاری از داوطلبان و متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه ازاد اسلامی واحد شهربابک است و از نیاز های شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال گفت: دراستای رونق صنعت گردشگری در شهرستان دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک برنامه های جهت کمک به رونق این صنعت داردوبا داشتن امکانات رفاهی موجود وقرار دادن این امکانات در اختیار مردم وگردشگران می تواند بسیار موثر باشد ، که در واقع خود صنعت گردشگری موجب اشتغال در شهرستان می شود.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: بارش باران اخیر در شهرستان را رحمت الهی خواند ، وگرچه این شدت باران باعث جاری شدن سیل در شهرستان گردید وخساراتی به شهرستان داشت ، اما عملکرد ستاد بحران شهرستان باعث شد تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک خسارات نبیند ، واین جای بسی تشکر وقدر دانی از زحمات حضرتعالی وسایر همکارانتان در ستاد بحران را دارد.
حجت الاسلام صادق ملکوتی رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که سال جدید را سال اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال نامگذاری کردند راه اندازی صندوق توسعه شهرستان را یاد آور شدند. وی با بیان اینکه : افرادی که در شهرستان سرمایه مالی خوبی دارند اگر مورد حمایت مسئولین قرار گیرندا می توانند چهت ایجاد اشتغال وتولیدکمک بزرگی به شهرستان نمایند.
علیرضا اسدی فرماندار شهربابک نیز ضمن عرض خیر مقدم وخوش آمد گویی به اعضاء هیات رئیسه دانشگاه گفت : اهمیت اشتغال زایی ورفع مشکلات اقتصادی مردم ، به ضرورت استفاده از تجربه دانشگاهیان ومتخصصین تاکید کرد.

وی اظهار داشت : سیاست کاری ما خدمت به مردم و دانشگاه به دور از هرگونه جناح بندی وسیاسی کاری است ودر این راستا به نظرات کارشناسان ودانشگاهیان اهمیت ویژه ای قائلیم.

وی افزود: بانزدیک بودن انتخابات نیاز به همکاری وهم فکری وحضوردانشگاهیان جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات در شهرستان را داریم.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۴۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید