Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@02:30:58 GMT

مشخص شدن علت مرگ دختر دانشجو در خوابگاه دانشجویی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۵۱۴۳۵

مشخص شدن علت مرگ دختر دانشجو در خوابگاه دانشجویی

علت مرگ دانشجوی کارشناسی ارشد رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خوابگاه دانشجویی مشخص شد.

به گزارش مشرق، «زینب زینلی» دانشجوی کارشناسی ارشد رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شامگاه جمعه هجدهم فروردین ماه دارفانی را وداع گفت.

بنابر اعلام مسئولین خوابگاه الزهرا(س)، شامگاه جمعه هجدهم فروردین ماه بلافاصله پس از دریافت گزارش های اولیه درخصوص بسته بودن درب اتاق و عدم خروج از آن، با حضور در اتاق خوابگاه با پیکر بی جان آن مرحومه روی تخت روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن اقدامات اولیه انجام و عوامل اورژانس و متعاقبا مسئولین ارشد دانشگاه در محل حاضر شدند اما متاسفانه اقدامات مذکور موثر واقع نشد.

پیکر ایشان جهت انجام تشریفات قانونی لازم و تشخیص علت مرگ توسط مراجع ذیصلاح به پزشکی قانونی اعزام شد که این مرکز در گزارش اولیه اعلام کرد، ایست قلبی تنفسی در هنگام خواب علت فوت بوده است.

مرحومه زینب زینلی، در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان داراب شاغل بوده و به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد پرستاری اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تحصیل می کرده است.

منبع: میزان

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، علی نویدیان در این خصوص، افزود: ابلاغ چارت سازمانی مرکز بهداشت شهرستان تازه تأسیس گلشن پس از ماه‌ها تلاش و پی گیری توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد.

وی ادامه داد: چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن، مهمترین کار زیربنایی حوزه سلامت در شهرستان گلشن است که باعث ایجاد و راه اندازی واحدهای مختلف بهداشتی و درمانی خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تصویب چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن در نقشه سلامت کشور گفت: تصویب این چارت علی رغم جذب اعتبارات اختصاصی برای این مرکز بهداشت، منجر به اختصاص ردیف استخدامی خواهد شد.

نویدیان ابراز امیدواری کرد که با فعالیت مرکز بهداشت گلشن، زمینه رشد و تعالی بهداشت و درمان آن منطقه را شاهد باشیم.

کد خبر 6095461

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم
  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو