Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران،محسن قائمی گفت: در راستای کمک به بیماران سرطانی و صعب‌العلاج، بیمارستان آیت‌ا.. روحانی (ره) بابل برای ششمین بار اقدام به برگزاری جشنواره خیریه غذای خانگی به همت واحد مددکاری و پرسنل بخش‌های مختلف این بیمارستان کرده‌است.

مدیر بیمارستان آیت‌ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. روحانی (ره) بابل اشاره کرد: در پنج دوره قبل میزان کمک مردمی 55 میلیون تومان بود‌ه ‌است.
وی افزود: مبالغ جمع‌آوری شده صرف هزینه بیماران شیمی درمانی، داروهای مصرفی خانگی این بیماران، خرید لوازم‌التحریر برای فرزندان این بیماران نیازمند در آغاز سال تحصیلی و غذای مصرفی بیماران شیمی درمانی قرار خواهدگرفت.
این مسئول اضافه کرد: این مراسم با استقبال و مشارکت پرشور پرسنل، پزشکان و... در 25 غرفه روز پنجشنبه 24 فروردین 1396 ساعت 9 صبح در سالن مدیریت بیمارستان روحانی برگزار خواهد شد.
آقای محسن قائمی در پایان گفت: حضور در ششمین جشنواره خیریه غذای خانگی برای عموم مردم عزیز آزاد می باشد و از همه همشهریان و هم استانی های عزیز دعوت می کنیم تا در این جشنواره حضور یابند و در انجام امورات خداپسندانه و کمک به بیماران نیازمند یاری دهنده این بیمارستان باشند.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۵۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به رای صادره کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر مشخص نمودن محل میزبانی‌های تیم آبی پوشان جنوب در سه هفته آتی مسابقات لیگ یک (تا پایان فصل) از سوی سازمان لیگ، محل برگزاری سه دیدار از هفته‌های سی ام، سی و دوم و سی و سوم مسابقات لیگ یک کشور به شرح ذیل اعلام می‌شود:
 دیدار دو تیم آبی پوشان جنوب-شاهین بندرعامری بجای چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در روز پنج شنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰ ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار می‌شود.
 دیدار دو تیم آبی پوشان جنوب-خیبر خرم آباد هفته سی و دوم روز شنبه ۵ خرداد ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دیدار دو تیم آبی پوشان جنوب-مس شهربابک هفته سی و سوم روز پنج شنبه ۱۰ خرداد ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • حتی یک وعده غذای بدون گوشت برای بیماران کبدی مفید است
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی