Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجواد حسینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اکنون و در شرایط پسابرجام ایران می تواند به هر مقدار از سهم خود و به هر کشور که بخواهد نفت بفروشد.
وی ادامه داد: ایران در مقایسه با امارات، عربستان، روسیه و ونزوئلا تنها کشور صادر کننده نفت است که با وجود افت شدید قیمت نفت، تورم را تک رقمی کرده و رشد اقتصادی را به بالای 6 درصد ارتقاء داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار خراسان رضوی گفت: همچنین تا قبل از دولت تدبیر و امید هیچ دولتی در جمهوری اسلامی بعد از جنگ تحمیلی در آغاز به کار خود با تورم پیش از 23درصد روبرو نبوده است.
وی افزود: ایران بر اساس شاخص ادراک فساد در گزارش سالانه سازمان شفافیت بین المللی بدترین وضعیت را در سالهای 88 - 1387 داشت و رتبه 168 جهان را به خود اختصاص داده بود.
حسینی ادامه داد: تنها کشورهای ترکمنستان، ازبکستان، میانمار، افغانستان و سومالی وضعیتشان از ما بدتر بوده اما با تدبیر دولت یازدهم این شاخص به رتبه 131 جهان بازگشت، کشور از وضعیت قرمز خارج شد و این شاخص دوباره به سالهای 83 و 84 بازگشت.
وی گفت: همچنین سهم ایران از تولید اوپک در دولت یازدهم به 12 درصد رسید و کشورمان به شرایط پیش از تحریم برگشت.

* افزایش ظرفیت صنایع دفاعی با تلاش دولت یازدهم
وی همچنین گفت: ظرفیت صنایع دفاعی ایران در حوزه جنگ افزار و تسلیحات در طول فعالیت دولت تدبیر و امید 45 برابر شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: در سه سال نخست فعالیت دولت تدبیر و امید 1،4 برابر مجموع 10سال پیش از آغاز فعالیت آن سلاح راهبردی تولید شده است.
وی به تولید 15 برابری سلاح سبک در سال 95 اشاره و بیان کرد: 29 تیر سال 1394 شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه 2231 را لغو کرد.
حسینی ادامه داد: این قطعنامه پس از 9 سال از نخستین قطعنامه و 12 سال پس از آغاز مذاکرات هسته ای انجام شد و یک پیروزی بزرگ بدون جنگ در نظام بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7505/1858

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار

 رئیس انجمن هسته‌ای ایران در آغاز به کار نخستین کنفرانس بین المللی فناوری علوم وفنون هسته‌ای ۲۰۲۴ در اصفهان، فناوری هسته‌ای را یکی از فناوری‌های کاملا اثبات شده در پاسخ دقیق به برخی از چالش‌ها دانست و گفت: رویداد‌های بین المللی و نشست‌های علمی در حوزه فناوری هسته‌ای دستیابی به اهداف توسعه پایدار وپاسخ و راه حل چالش‌های پیش رو در امنیت انرژی وتامین انرژی وتامین غذا که مستقیم با حیات انسان در ارتباط است را می‌تواند تسهیل کند.


جواد کریمی ثابت افزود: برگزاری این نشست‌ها بستری مناسب برای یافتن راه حل‌هایی برای این موضوع است.


او گفت: در این راستا، ایران ظرفیت تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای را در دستور کار قرار داده است ومسئولان جمهوری اسلامی ایران با تمرکز بر تعهدات خود در حوزه فناوری هسته‌ای وبرنامه‌های تولید این میزان برق هسته‌ای را با جدیت دنبال می‌کنند.


رئیس انجمن هسته‌ای ایران افزود: این کنفرانس در ۱۶ پنل و ۱۳ محور فعالیت خود را آغاز کرده است و فناوری هسته‌ای در کشور ایران به بلوغ رسیده و این بلوغ را در ارائه مقالات وسخنرانی‌ها و نمایشگاه‌ها قابل مشاهده است.


سی‌اُمین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ با حضور ۵۰ دانشمند هسته‌ای از پنج قاره جهان در اصفهان تا دو روز دیگر ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های شرق کشور، همکاری‌های اقتصادی ایران و افغانستان را به دنبال دارد
  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • «گل‌غلتان» آیینی زیبا با عطر مدهوش‌کننده گل محمدی
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود