Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس ورزش پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


سه وزنه بردار اوزان ۹۴ و ۹۴+ کیلوگرم تیم نوجوانان ایران امروز دوشنبه در رقابت‌های قهرمانی جهان به روی تخته خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، آخرین روز از رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی بانکوک تایلند امروز دوشنبه با مصاف مدعیان اوزان ۹۴ و۹۴+ کیلوگرم در بانکوک برگزار می شود که طی آن رقابت گروه (A)دسته ۹۴ کیلوگرم از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در دسته ۹۴ کیلوگرم حمیدرضا زارع نماینده کشورمان با رکورد ورودی ۲۸۵ کیلوگرم با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت. در این دسته هریستوف از بلاروس و گالیاتساتوس از گرجستان با رکورد ورودی ۳۲۰ کیلوگرم در صدر این وزن ایستاده اند.

مسابقات گروه Aدسته ۹۴+ کیلوگرم نیز از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می شود که محمدرضا روشنی با رکورد ورودی ۳۴۳ کیلوگرم و محمد شهاب انداز با رکورد ورودی ۳۳۳ کیلوگرم در جایگاه‌های دوم و سوم استارت لیست این دسته قرار دارند. دیمتری گوگیچائف از روسیه با ۳۴۵ کیلوگرم صدرنشین این وزن است.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری فوق العاده حساس از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی عربستان، تیم های الهلال و الاتحاد در الکلاسیکو این کشور و در استادیوم الجوهرة به مصاف هم می روند.
 
الهلال که پس از شکست برابر العین و حذف از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اکنون تمام تمرکز خود را روی مسابقات داخلی گذاشته است، به دنبال پیروزی در این مسابقه و صعود به بازی فینال است.

برای این مسابقه، ژسوس باز هم به یاسین بونو اعتماد کرده است. جای خالی این سنگربان مراکشی در بازی رفت برابر العین حس می شد و حالا او یک بار دیگر از ابتدا برای تیمش به میدان رفته است.

در خط دفاعی و همچون همیشه، کالیدو کولیبالی بازیکن سنگالی در کنار علی البلیهی مدافع پر سر و صدای الهلال زوج خط دفاعی را تشکیل داده اند. علاوه بر این دو بازیکن، سعود عبدالحمید به همراه یاسر الشهرانی مدافعان راست و چپ الهلال هستند.

الهلال برای این مسابقه باز هم در مرکز میدان به استفاده از دو هافبک خارجی خود تکیه کرده است. میلینکوویچ ساویچ صربستانی که یکی از مهره های غیرقابل جانشین تیمش به شمار می‌رود، در کنار هم تیمی پرتغالی اش یعنی روبن نوس به میدان می‌روند.

ژسوس برای این بازی و به دلیل مصدومیت و غیبت سالم الدوسری، تصمیم گرفته تا از ناصر الدوسری استفاده کند. مالکوم و میشائیل وینگرهای الهلال هستند و الکساندر میتروویچ پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، به ترکیب اصلی بازگشته است.

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا