Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین کریمی رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم‌جانبی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهارداشت: در سال 95 در مقایسه با مدت مشابه سال 94 واردات گوشی های خارجی به کشور 6 درصد افزایش داشته است.وی افزود: در سال 95 بخش اعظمی از واردات گوشی از مبادی غیر رسمی و به طرز قاچاق به داخل کشور آمده و عرضه شده است که این واردات ضررهای سرسام آوری برای دولت به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم‌جانبی شهر تهران گفت: برابر آمار 35 درصد گوشی های اپل از مبادی غیرقانونی و به طرز قاچاق وارد شده و 65 درصد واردات گوشی آیفون در سال 95 به شکل قاچاق عرضه شده است. البته میزان واردات قاچاق در سایر برندها به نسبت آیفون بالاتر است و وضعیت نامطلوبی در حوزه قاچاق داریم.
وی در پایان بیان کرد: گارانتی اینتل برای گوشی ها به هیچ عنوان مورد قبول نیست و عملا موبایل هایی که با گارانتی اینتل عرضه می شوند قاچاق آشکار در بازار محسوب شده، از مردم می خواهیم که از فروشگاه هایی گوشی خریداری کنند که محصولات شان را با گارانتی اصلی عرضه می کنند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود