Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در نشست با مدیران کل استانی اظهار داشت: ادارات کل و فدراسیون ها هر زمان قوی ظاهر شوند، بخش اعظم ماموریت های وزرات ورزش وجوانان به اجرا درخواهد آمد.
وی افزود: از هر مدیر متناسب با ابزار، امکانات و اختیاراتی که دارد، انتظار پاسخگویی هم داریم و توصیه می کنیم در یک فضای آرام و تعاملی با دیگر دستگاه ها از ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات استفاده کنند و این وزارت خانه نیز حامی ادارات کل استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر ورزش و جوانان مهمترین دستاوردهای بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در کنار موفقیت های بزرگ از جمله پیروزی در هشت سال دفاع مقدس و موفقیت در اجرای برجام که با برطرف شدن سایه جنگ از کشور و رفع تحریم ها همراه بود، عدالتی دانست که در عرصه های مختلف ایجاد شده است.
سلطانی فر ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی زیر ساخت معتبر ایران ورزشگاه آزادی، شهید شیرودی و تختی هم بودند، اما اکنون مجموعه های ورزشی بسیار خوبی در اکثر نقاط کشور وجود دارد بطوری که مراکز استان ها ورزشگاه 15 هزار نفری دارند و در برخی شهر ها نیز از ورزشگاه های 5 هزار نفری سود می برند .
وی توضیح داد: در مقام مقایسه هفتاد تا هشتاد درصد از مجموعه های ورزشی و امکانات سخت افزاری ورزش در 38 سال گذشته ایجاد شده که دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی ایران است.
وزیر ورزش و جوانان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را که باعث شده ملت ایران به بلوغ سیاسی برسد، نهادینه شدن نظریه مردم سالاری دینی عنوان کرد.
سلطانی فر گفت: وقتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، نظام جمهوری بر اساس مبانی دین اسلام را مطرح کرد، شماری تصور نمی کردند که اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) به این سرعت تحقق یابد اما بر خلاف کشور های غرب که مردم سالاری و دموکراسی یکی دو قرن طول کشید، در ایران در حدود چهار دهه اخیر شاهد نهادینه شدن مردم سالاری در سایه حکومت دینی هستیم.
وی از بلوغ سیاسی مردم نیز به نیکی یاد کرد و با اشاره به 34 انتخاباتی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده، خاطرنشان ساخت: مردم نشان داده اند که به اصل و اساس نظام اعتقاد دارند و هر انتخابات نیز به منزله یک رفراندوم به شمار می رود و مردم نیز نقطه نظرات خود را از طریق صندوق ها دنبال می کنند به همین دلیل باید شرایطی را فراهم کنیم که مردم فارغ از هر دیدگاهی به هر فردی که می خواهند، رای بدهند و مشارکت گسترده ای در انتخابات داشته باشند.
وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از اظهاراتش به نظام ارزیابی ادارات کل استانی اشاره و تصریح کرد: نظام ارزیابی فدراسیون ها از دید مدیران کل استانی را هم فراهم می کنیم تا در این زمینه عملکرد فدراسیون ها در ابعاد دیگر مورد ارزیابی قرار گیرد.
سلطانی فر تاکید کرد: نظام ارزیابی و ارزیابی مستمر در هردستگاهی که مسئولیت داشته ام در دستور کار قرار گرفت.
وی سفرهای استانی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در طی پنج ماه گذشته 15 سفر استانی داشتم و در ماه های آینده هم این سفرهای استانی ادامه خواهد داشت.
وزیر ورزش و جوانان از تشکیل کارگروه مشترک فدراسیون ها و ادرات کل استانی در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد که این کارگروه بصورت مستمر فعالیت خواهد کرد.
سلطانی فر مدیران استانی را به بهره گیری از ظرفیت های قانونی بودجه رهنمون ساخت و اعلام کرد: در ساختار جدید وزارت ورزش و جوانان به زودی مرکز امور مشارکت ها، توسعه سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی در ورزش فعالیت خود را در راستای رونق اقتصادی ورزش بصورت جدی آغاز خواهد کرد.
وی به میزبانی رویداد های بین المللی که در چند ماه گذشته در شهر های مختلف صورت گرفته است اشاره کرد و گفت: به برگزاری رویدادهای بین المللی در استان های مختلف به منظور رونق بیشتر ورزش در سطح کشور و ایجاد شور و نشاط اجتماعی اصرار داریم.
وزیر ورزش و جوانان اظهارداشت: دستورالعمل چگونگی هزینه کرد 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده در قانون بودجه 96 نیز به زودی تدوین خواهد شد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9250**1379
تنظیم کننده:گلی سفیدزاده، انتشار دهنده: هادی افتخاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است

غرفه استانداری فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در حالی در نخستین روز برگزاری با استقبال مراجعه کنندگان و سرمایه‌گذاران همراه شد که دکتر احمد وحیدی وزیر کشور نیز از آن بازدید و با توانمندی‌ها و زنجیره‌های ارزش این استان در حوزه‌های فولاد، گیاهان دارویی، گردشگری و کشاورزی بیشتر آشنا شد.

او با قابل توجه ارزیابی کردن این ظرفیت‌ها گفت: یکی از اتفاقات خیلی خوب، برگزاری نمایشگاه زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها برای دومین سال متوالی به همت وزارت کشور و استانداری‌هاست.

وزیر کشور با بیان اینکه تلاش شده زنجیره‌های ارزش در هر استان تعریف و زمینه جذب سرمایه‌گذار برای آنها فراهم شود، گفت: باید با ارزیابی ابتدا و انتهای زنجیره بهترین زنجیره‌های ارزش شناسایی و انتخاب شوند، علاوه براین گروه‌هایی که می‌توانند در راستای هم افزایی و هدفمندی در استان‌ها تعریف شوند نیز باید مشخص شوند.

وحیدی یکی از ویژگی زنجیره‌ها را امکان شکل گیری به صورت درون استانی و برون استانی عنوان و خاطرنشان کرد: دستیابی به اشتغالزایی هدفمند از دیگر ویژگی‌های زنجیره‌های ازرش است.

او با بیان اینکه تعداد قابل توجهی زنجیره‌های ارزش در استان‌های مختلف کشور شکل گرفته است، گفت: خوشبختانه زنجیره‌های ارزش به سمت بلوغ خودشان حرکت می‌کنند و در این نمایشگاه اتفاقات خیلی خوب همراه با شور و نشاط قابل توجهی را شاهد بودیم.

وزیر کشور تسهیل کار سرمایه گذاران و ایجاد زمینه انتخاب برای آنها را از دیگر ویژگی‌های زنجیره‌های ارزش عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است