Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مجموعه اختصاصی جانبازان و معلولان استان اصفهان ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان و رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، نخستین مجموعه اختصاصی جانبازان و معلولان استان اصفهان ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان، رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان و مدیر عامل ورزش شهرداری اصفهان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه که با نام شهید حجت‌الاسلام میثمی نام گذاری شده است با مساحت 5600 متر مربع احداث شده و دسترسی آن برای جانبازان و معلولان با ویلچر امکان‌پذیر است.

در این مجموعه سالن اختصاصی چند منظوره، سالن اختصاصی تیراندازی و تمام امکانات لازم برای سهولت ورزشکاران جانباز و معلول ایجاد شده است.

امیدواریم با افتتاح این مجموعه ورزشکاران اصفهانی نقش پررنگی در مسابقات پارالمپیک 2020 ایفا کنند

محمدرضا آقا بابا گلیان رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان در حاشیه افتتاح این مجموعه اظهار داشت: داشتن یک ورزشگاه اختصاصی دغدغه اصلی ورزشکاران جانباز و معلول بود که با توجه به اهداف و برنامه‌های فدراسیون داشتن یک زیرساخت مناسب برای جانبازان و معلولان تاکید شده بود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با افتتاح این مجموعه ورزشکاران جانباز و معلول اصفهانی، نقش پر رنگی در مسابقات پارالمپیک 2020 ایفا کنند. این مجموعه از استاندارهای بین‌المللی برخوردار است و تمام دسترسی‌ها این مجموعه با دو رختکن مجزا، حمام و سرویس‌های بهداشتی، اتاق داوران، اتاق پزشک و سالن‌های تیراندازی و بوچیا با ویلچر قابل دسترسی است.

رئیس هیئت جانبازان و معولان استان اصفهان اظهار داشت: با تفاهمی که میان شهرداری اصفهان و فدراسیون جانبازان و معلولان استان اصفهان ایجاد شده است سومین دوره مسابقات جانبازان و معلولان شهرهای خواهر خوانده اصفهان، به میزبانی اصفهان انجام خواهد شد.

بایستی مهمانان خارجی از چنین مجموعه‌هایی بازدید کنند

محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم که اولین مجموعه ورزشی تخصصی جانبازان و معلولان در استان اصفهان به بهره‌برداری رسیده است و شهروندان معلول از این امکانات استفاده می‌کنند.

وی بیان کرد: از این که نام این مجموعه با نام یک شهید نام‌گذاری شده است، افتخار می‌کنیم. این مجموعه پس از مجموعه ورزشی در شهر تهران دومین مجموعه اختصاصی است و بایستی مهمانان خارجی از این مجموعه‌ها دیدن کنند و این که نگاه شهروندی باعث ساخت چنین مجموعه‌هایی شده است.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: اگر با کمک خیران و ارگان‌های دیگر این مجموعه با اضافه شدن قسمت آب درمانی و خوابگاه تکمیل شود این مجموعه به یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های تخصصی جانبازان و معلولان در کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

R41346/P1377/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد

با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در شهر ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، اولین مرکز تخصصی شیمی درمانی فرهنگیان کشور، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش و مدیران استانی این مجموعه در ارومیه افتتاح شد.

این مرکز به عنوان بخش فوق تخصصی واحد شیمی درمانی درمانگاه امام سجاد (ع) فرهنگیان ارومیه فعالیت خواهد کرد.

بخش شیمی درمانی این مجموعه به همت خیران سلامت آذربایجان‌غربی آقایان دلیری و نمدیان و خانم پروین و با همکاری و همیاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مجمع خیرین مدرسه‌ساز ایجاد و آماده ارائه خدمات برای فرهنگیان و عموم شهروندان است.

کد خبر 751416

دیگر خبرها

  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود