Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@05:56:33 GMT

امور مربوط به رسیدگی صلاحیت کاندیداها محرمانه است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۷۴۰۵۰

امور مربوط به رسیدگی صلاحیت کاندیداها محرمانه است

عیسی فرهادی رئیس هیئت اجرایی شهرستان تهران در جمع خبرنگاران با رد شایعات مربوط به رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از سوی هیئت اجرایی شهرستان، اظهار داشت: گمانه‌زنی‌ها در این باره مستند قانونی ندارد.

وی با بیان اینکه تمامی امور مربوط به رسیدگی صلاحیت کاندیداها محرمانه است، افزود: کار رسیدگی به صلاحیت‌ها که از هفدهم فروردین ماه آغاز شده تا بیست و سوم فروردین ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار تهران ادامه داد: براساس قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، هیئت اجرایی شهرستان با بررسی دقیق مدارک دریافتی از مراجع چهارگانه نظر قطعی را درباره رد یا تایید نامزدها صادر می‌کند.

فرهادی با بیان اینکه اعلام نظر در هیئت نظارت شهرستان بایستی مورد تایید قرار گیرد، تصریح کرد: برای ابلاغ مراتب تایید یا رد صلاحیت به داوطلبان پس از دریافت نظر هیئت نظارت شهرستان توسط فرمانداری (در تاریخ 2 اردیبهشت ماه 96) ردصلاحیت‌ شده‌ها این امکان را دارند تا در فرصت تعیین شده یعنی از سوم تا ششم اردیبهشت ماه شکایات خود را به هئیت نظارت استان ارائه کنند.

وی افزود: رسیدگی و بررسی نهایی هیئت استان به شکایات داوطلبانی که توسط هیئت نظارت شهرستان رد صلاحیت شده‌اند، از تاریخ هفتم لغایت شانزدهم اردیبهشت ماه به مدت 10 روز خواهد بود.

فرماندار تهران در پایان سخنان خود به نامزدها و شهروندان حوزه انتخابیه شهر تهران، ری و تجریش توصیه کرد که به شایعات توجهی نکنند و تا مرحله تهیه و انتشار آگهی اسامی نامزدها که از هجدهم آغاز و تا پایان روز بیستم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت منتظر بمانند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • ۲ روز دیگر تا کنکور ۱۴۰۳/ متخلفان کنکور چگونه مجازات می شوند؟