Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دبيرکل مجمع متخصصين ايران براي انتخابات رياست جمهوري اعلام کانديداتوري کرد
دبيرکل مجمع متخصصين ايران گفت: رهبري بارها تاکيد کردند که بايد طرح توريسم اسلامي محقق شود و اين طرح يکي از برنامه‌ها و اولويتهاي کاري من در صورت انتخاب در دولت دوازدهم است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاري خسرو نصيرزاده دبير کل مجمع متخصصين ايران و داوطلب دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در نشست خبري که پيش از ظهر امروز يکشنبه 20 فروردين ماه در دفتر مرکزي اين تشکيل سياسي برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر در مجمع متخصصين ايران اسلامي بيش از 120 هزار نفر عضو هستند که بنده با حمايت جمعي از نمايندگان مجلس و اعضاي مجمع متخصصين وارد عرصه شرکت در انتخابات رياست جمهوري شدم و در اين عرصه کاملا مستقل هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تاکيد بر اينکه هيچ کانديدايي حق ندارد دستاوردهاي نظام و دولت را براي تبليغ خود زير سؤال ببرد گفت: در جاهايي که دولت خوب و مطلوب عمل نکرده بايد نسبت به آن انتقاد کرد اما اين به گونه‌اي نيست که دولت در همه قسمت‌ها به درستي عمل نکرده است و بايد به‌گونه‌اي انتقاد کنيم که عدالت در انتقادهايمان وجود داشته باشد.
نصيرزاده در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برنامه‌هايش براي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: 80 برنامه در حوزه‌هاي اقتصادي، سياسي، فرهنگي و اجتماعي براي برون‌رفت از مشکلات حال حاضر کشور تهيه کرده‌ام که آن را در فرصت مقتضي اعلام خواهم کرد.
دبير کل مجمع متخصصين ايران تاکيد کرد:‌ بنده آمده‌ام که قاطعانه هر جا که لازم باشد قشر جوان را وارد صحنه کنم تا از اين قشر استفاده شود. بنده نام دولتم را دولت تعاون و اقتصاد مقاومتي است.
وي ادامه داد: دولت من دولت اختلاف نظرهاست اما معاندين در اين دولت جايي ندارند.
نصيرزاده به برنامه ديگر دولتش اشاره کرد و گفت: اولين طرح اقتصادي بنده تشکيل سازمان دانش‌آموختگان دانشگاهي است و از زمان تشکيل اين سازمان که زير نظر نهاد رياست جمهوري عمل مي‌کند براي دانش‌آموختگان بيکار شناسنامه تشکيل مي‌دهيم و آنها را به شرکتهايي که در بخش خصوصي فعاليت دارند و با توجه به تخصصشان معرفي مي‌کنيم تا بتوانيم گوشه‌اي از مشکل بيکاري جوانان را حل کنيم.
وي تصريح کرد: اين سازمان موظف است که همه فارغ‌التحصيلان نخبه را جمع کند و در جهت رفع بيکاري آنها فعاليت داشته باشد.
دبير کل مجمع متخصصين ايران با بيان اينکه دولت من دولت تابع ولايت فقيه خواهد بود گفت: بنده وزرايم را بر اساس شايستگي انتخاب مي‌کنم نه لابي، بازه سني دولت من بين 40 تا 45 سال خواهد بود تا دولتي جوان، پرنشاط و پرانرژي در جهت رفع مشکلات کشور ايجاد کنيم. معتقدم استفاده از افراد کارآمد مي‌تواند کشور را به سمت تعالي سوق دهد.
نصيرزاده در بخش ديگري از سخنانش به برنامه ديگر اقتصاديش اشاره کرد و گفت: ايجاد نوار تجاري در 146 شهر مرزي از ديگر برنامه‌هاي بنده در زمينه اشتغال و رفع مشکلات اقتصادي است. بنده معتقدم با اين کار مهاجرت معکوس مي‌شود و مردم از مرکز به پيرامون کشور مهاجرت مي‌کنند. اين موضوع باعث امنيت مرزها نيز مي‌شود.
وي به طرح توريسم اسلامي اشاره و خاطر نشان کرد: رهبري بارها تاکيد کردند که بايد طرح توريسم اسلامي محقق شود و اين طرح يکي از برنامه‌ها و اولويتهاي کاري من در صورت انتخاب در دولت دوازدهم است.
دبير کل مجمع متخصصين ايران ادامه داد: در تمامي روستاهايي که بالاي 5 هزار نفر در آن زندگي مي‌کنند طرح توسعه روستايي را ايجاد مي‌کنيم تا علاوه بر کاهش جمعيت پايتخت در جهت توسعه روستايي نيز عمل کرده باشيم.
نصيرزاده طرح تشکيل کلانشهر دولت را نيز يکي ديگر از برنامه‌هاي خود عنوان کرد و گفت: 8 نقطه را مورد بررسي قرار داديم که مي‌تواند بهترين مکان براي تشکيل کلانشهر دولت باشد. در اين کلانشهر قصد داريم تمام وزارتخانه‌ها و سازمانهاي دولت را در يک شهر تحت عنوان کلانشهر دولت ايجاد کنيم و بهترين نقطه‌اي که امکان ايجاد چنين طرحي را دارد در کنار فرودگاه امام خميني (ره) است و سعي دارم ظرف مدت 24 ماه اين طرح را اجرايي کنم.
وي ادامه داد: سپس تمام ساختمانهايي که مربوط به وزارتخانه‌ها بوده را به شهرداري واگذار مي‌کنم تا نسبت به تخريب اين ساختمان‌ها عمل و فضاي سبز ايجاد کند.
دبير کل مجمع متخصصين ايران در بخش ديگري از سخنانش تصريح کرد: 80 طرح اقتصاد مقاومتي را در قالب کتابچه‌اي تهيه و به زودي آن را رونمايي مي‌کنم. در اين طرح‌ها سعي شده است به نکات مهم و دقيقي نسبت به اجراي صحيح اقتصاد مقاومتي توجه شود.
نصيرزاده در بخش ديگري از سخنانش در واکنش به برخورد نامناسب وزير راه و شهرسازي با يکي از خبرنگاران گفت: به هيچ عنوان از وزيري که به مردم توهين کند استفاده نخواهم کرد و به وزرايم دستور مي‌دهم در کمال ادب و متانت با مردم برخورد کنند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود از ائتلاف ملي نخبگان ايران اسلامي در انتخابات شوراي شهر خبر داد و گفت: منتظريم هيئت محترم نظارت بر انتخابات شوراها صلاحيت کانديداهايمان را اعلام کند تا در آينده‌اي نزديک اعضاي 21 نفره اين ائتلاف را به مردم معرفي کنيم.
دبير کل مجمع متخصصين ايران در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه به دنبال احياي پست نخست وزير هستم گفت: با ايجاد اين طرح دولت مي‌تواند پاسخگوي بهتري براي مجلس باشد.
نصيرزاده تصريح کرد: آن چيزي که امروز افکار عمومي آن را به خوبي لمس مي‌کند رکود و بيکاري است. بنده معتقدم مهار تورم به تنهايي يک مولفه نيست و بنا دارم طي مدت 16 ماه شناسنامه بيکاري تشکيل دهم و همه بيکاران را تحت پوشش شناسنامه بيکاري قرار دهم اگر بنده نتوانم مشکل بيکاري را حل کنم دولتم به طور کامل استعفا خواهند داد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به برنامه‌هاي سياست خارجي خود اشاره کرد و گفت: بنده با تمامي کشورهاي قانوني بجز رژيم اشغالگر قدس که آن را به رسميت نمي‌شناسيم ارتباط برقرار خواهم کرد و معتقدم در دولتم هيچ مانعي براي رابطه با آمريکا وجود ندارد اين مانع را خود آمريکايي‌ها و به دست شوراي روابط آمريکا ايجاد شده و آغوش دولتم براي تمام کشورها باز است.
داوطلب دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تاکيد کرد: ايران امروز استقلال سياسي دارد و هيچ کس اجازه تعيين تکليف براي آن را ندارد.
وي خاطر نشان کرد: حداقل 12 مولفه اقتصادي را در چارچوب شاخص‌هاي فضاي کسب و کار که يکي از آنها هدايت پول و شبه پول به بخش خصوصي و صدور کالا و خدمات به کشورهاي خارجي را تدوين کرده‌ام.
نصيرزاده افزود: دولت براي رقابت‌پذيرکردن کالاها يارانه صادرات ايجاد کند تا موانع صادرات به خارج برداشته شود.
وي در پاسخ به سوال فارس پيرامون مغايرت آمارهاي اعبامي دولت با واقعيات جامعه در مورد رشد اقتصادي گفت: بانک مرکزي و دولت بايد معيار خود براي اعلام آمار رشد اقتصادي را عمومي کنند ولي آنچه امروز افکار عمومي آن را حس مي کند رکود و بيکاري است. هرچند تورم مهار شده ولي اين کافي نيست و بايد براي رکود نيز چاره اي انديشيده شود.


منبع : فارس

كلمات كليدي : انتخابات رياست جمهوري ، دبير کل مجمع متخصصين ايران ، خسرو نصيرزاده


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند

با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی، رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته است که شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد.

بعد از برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، تکلیف ۲۴۵ کرسی برای ۴ سال آینده مشخص شد و ۴۵ کرسی باقی‌مانده نیز در ۲۱ اردیبهشت تعیین می‌شوند بنابراین اکنون بیش از دو سوم ترکیب مجلس آینده مشخص شده است.

از همان ابتدای اعلام نتایج انتخابات، موضوع اصلی در محافل سیاسی تعیین «رئیس مجلس دوازدهم» بود. موضوعی که هم در رسانه‌ها پیگیری شد، هم چهره‌های سیاسی داخل و خارج مجلس را به واکنش واداشت و هم زمینه جناح‌بندی‌ها در این باب را فراهم کرد؛ این روند در روز‌های پس از برگزاری انتخابات مجلس آنقدر سرعت گرفت که به موازات اعلام نتایج در مهمترین حوزه‌های انتخابیه، اسامی چهره‌هایی برای تکیه‌زدن به صندلی ریاست مجلس شنیده می‎شد. با نزدیک‌شدن به شروع کار مجلس آینده، اما این رقابت‌ها رنگ‌وبوی بیشتری گرفته و خبر‌ها حکایت از برگزاری جلسات متعدد رسمی و غیررسمی برای تصمیم‌سازی درباره ریاست مجلس آینده دارد.

برمبنای آنچه برخی منتخبان مجلس آینده می‎‌گویند، افرادی چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کردند که از جمله آنان می‌توان از «محمدباقر قالیباف»، «منوچهر متکی»، «مجتبی ذوالنوری»، «مرتضی آقاتهرانی»، «حمید رسایی» و «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نام برد. شنیده‌ها از راهروی مجلس هم نشان می‌دهد این چهره‌ها برای جلب نظر سایر منتخبان، جلساتی برگزار کرده‌اند؛ روندی که در آن، طرح وعده‌هایی برای گرفتن رای از منتخبان مجلس آینده هم دور از ذهن نیست.

باتوجه به رقابت تنگاتنگ جریان‌های مختلف اصولگرایی در انتخابات مجلس دوازدهم و حضور کاندیدا‌های آنان در بهارستان، انتظار می‌رود صحنه رقابت نه‌تن‌ها برای کسب کرسی ریاست که برای کرسی نایب رئیسی، سایر اعضای هیأت رئیسه مجلس و حتی رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز جدی‌تر شود و در نهایت فضای کلی مجلس دوازدهم را به سمت‌وسویی هدایت کند که در آن کمتر شاهد یک‌دستی‌هایی از نوع مجلس یازدهم باشیم.

در چنین شرایطی، اینکه کاندیدا‌های هر کدام از این کرسی‎های ریاست، گوشه‌چشمی به نتایج دوره دوم انتخابات مجلس داشته باشند تا با رایزنی‌ها بتوانند نظر آنان را به خود جلب کنند، نه‌تن‌ها تصور بعیدی نیست که به نظر می‌رسد تاثیر سرنوشت‌سازی هم بر ترکیب نهایی هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس دوازدهم برجای بگذارد.

tags # محمد باقر قالیباف ، مجلس شورای اسلامی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام