Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سوني امروز در دبي از گوشي پرچم‌دار خود با قابليت ضبط ويديوهاي حرکت‌ آهسته‌ با نرخ خارق‌العاده‌ي 960 فريم در ثانيه رونمايي کرد و براي عرضه آن به بازار ايران در پايان خردادماه وعده‌ داد.

اکسپريا ايکس زد پريميوم پرچم‌دار تمام عيار ژاپني‌ها است که با وجود اينکه از زبان طراحي نسل قبل خود بهره مي‌برد؛ اما به سخت‌افزار بي‌رقيبي مجهز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Xperia XZ Premium اولين گوشي مجهز به نمايشگر 4K HDR در دنيا است و علاوه بر آن از جديدترين سنسور سوني با قابليت ضبط ويديوهاي حرکت آهسته با نرخ شگفت‌انگيزِ 960 فريم در ثانيه بهره مي‌برد. اکسپريا ايکس زد پريميوم اولين بار در کنگره‌ي جهاني موبايل بارسلونا رونمايي شد و امروز نيز اين محصول رسما در دبي و براي بازار خاورميانه و افريقا به نمايش در آمد. جيسون اسميت، مدير عامل سوني موبايل در خاورميانه و آفريقا، در مراسم امروز اين شرکت از اکسپريا ايکس زد پريميوم به‌ عنوان گوشي هوشمندي با سخت‌افزار خارق‌العاده ياد کرد و اظهار اميدواري کرد که اين محصول در بازار خاورميانه با استقبال شديد کاربران روبرو شود. وي همچنين، نمايشگر اين گوشي را بهترين در دنيا دانست و وعده‌ي لذت تماشاي محتوا به کاربران اين محصول داد.اکسپريا ايکس‌زد پريميوم تمام ويژگي‌هايي که يک گوشي‌ هوشمند رده‌بالاي امروزي بايد داشته باشد، در خود دارد. اين محصول از پردازنده‌ي قدرتمند اسنپدراگون 835 بهره مي‌برد، نمايشگري 5.5 اينچي با رزولوشن HDR 4K دارد و سيستم‌عامل آن اندرويد 7.1.1 است. به تمام اين ويژگي‌ها ضدآب بودن را هم اضافه کنيد تا يک ديد کلي از قدرت اين گوشي در ذهنتان مجسم شود.علاوه بر اين، سوني تکنولوژي‌هاي مختلفي از جمله فناوري‌هاي دوربين‌، تلويزيون و صوتي خود را ترکيب کرده و از آن‌ها در توليد گوشي اکسپريا ايکس‌زد پريميوم بهره جسته است.در مصاحبه‌ي اختصاصي که پيش‌تر در کنگره‌ي جهاني موبايل بارسلون با مدير بازاريابي محصول سوني داشتيم، از وي در باره‌ي نحوه‌ي عملکرد سنسور اکسپريا ايکس زد پريميوم و چگونگي ضبط ويديو با نرخ 960 فريم در ثانيه پرسيديم:ارتباط نزديک سوني موبايل با بخش توليدکننده‌ي سنسورهاي دوربين که طراح دوربين‌هاي سايبر شات و آلفا هستند، باعث مي‌شود تا ما بتوانيم فناوري‌هاي جديد را وارد دنياي موبايل کنيم. اين ارتباط باعث مي‌شود تا ما هميشه از جديدترين فناوري‌هاي دنياي دوربين‌هاي عکاسي مطلع باشيم. مهندسين ما هميشه جديدترين فناوري‌ها را تحت نظر مي‌گيرند و به دنبال اضافه کردن آن‌ها به محصولاتمان هستند. اين سنسور اولين بار در دوربين RX100 IV سايبرشات به کار گرفته شد که اولين دوربين جيبي دنيا با اين نرخ فريم بود. سپس مهندس‌هاي سوني اين فناوري را به دنياي موبايل آورند. براي رسيدن به اين نرخ فريم ما يک حافظه‌ي يک گيگابيتي را بين لايه‌ي بالايي و پاييني سنسور CMOS قرار داديم تا تصاوير را با سرعت بسيار بيشتري ضبط کنيم. حافظه‌ي DRAM مانند يک حافظه‌ي کش عمل مي‌کند و تا زماني که تصاوير روي حافظه‌ي اصلي گوشي ذخيره شوند، آن‌ها را در خود نگاه مي‌دارد.يکي ديگر از ويژگي‌هاي دوربين اکسپريا ايکس‌زد پريميوم سوني، بهره بردن از سنسور موشن‌آي است. اين سنسور مي‌تواند پردازش تصاوير را تا 5 برابر سريع‌تر از قبل انجام دهد. اين فناوري بدين منظور طراحي شده است که پيش از اينکه خودتان بخواهيد اقدام به ثبت عکس کنيد، از سوژه مورد نظر تصويري باکيفيت‌تر و بدون لرزش گرفته شود.گوشي اکسپريا ايکس زد پرميوم در اواخر خردادماه امسال و با قيمت 2.4 تا 2.5 ميليون تومان در دو رنگ مشکي و نقره‌اي وارد بازار ايران مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | تایریس مکسی، نیویورک را لرزاند

تایریس مکسی، سونی سیکسرز را نجات داد و نیکس را مجبور کرد برای بازی ششم به فیلادلفیا سفر کند.

طرفداری | بامداد چهارشنبه به وقت تهران،۳ بازی در جریان فصل عادی NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این چند مسابقه رقم خورد.

نیویورک نیکس ۱۰۶-۱۱۲ فیلادلفیا سونی سیکسرز (۲-۳ به سود نیکس)

 

کلیولند کاوالیرز ۱۰۴-۱۰۳ اورلاندو مجیک (۲-۳ به سود کاوالیرز)

 

میلواکی باکس ۱۱۵-۹۲ ایندیانا پیسرز (۲-۳ به سود پیسرز)

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • بسکتبال NBA | تایریس مکسی، نیویورک را لرزاند
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)