Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:20:47 GMT

خوش‌آمد گویی ارسلان کاظمی به استرالیا و نیوزلند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۸۰۱۱۵

خوش‌آمد گویی ارسلان کاظمی به استرالیا و نیوزلند

ملی‌پوش بسکتبال ایران حضور دو کشور اقیانوسیه در بسکتبال آسیا را یک توسعه می‌داند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی که مخصوص رقابت‌های آسیاکاپ در لبنان است به وضعیت تیم‌ ‌ملی ایران پرداخته و در آن با ارسلان کاظمی به گفت‌وگو پرداخته است. در این گزارش آمده است:

زمانی که ارسلان کاظمی پیراهن تیم‌ ‌ملی بزرگسالان بسکتبال ایران را به تن کرد به سرعت خودش را نشان داد و توانست در جام جهانی ترکیه در سال ۲۰۱۰ میانگین ۱۲ امتیاز و ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ ریباند برای خودش در هر بازی ثبت کرد. عملکرد او باعث شد تا بسیاری از کارشناسان بسکتبال و هوادارانش او را یکی از ستاره‌های آینده تیم‌ ‌ملی ایران معرفی کنند.

بعد از این که ایران کارش در رقابت‌های قهرمانی آسیا را با جایگاه سومی تمام کرد در فیبا چلنج قهرمان شد و در غرب ‌آسیا نیز عملکرد خوبی داشت. ایران در غرب ‌آسیا سهمیه کاپ‌آسیا ۲۰۱۷ را به دست آورد جایی که ارسلان دو متری نقش اصلی را ایفا می‌کرد.

بسکتبالیست اصفهانی ایران معتقد است که او و هم تیمی‌هایش قرار است کارهای بزرگی در کاپ‌ آسیای امسال به میزبانی بیروت انجام دهند.

او می‌گوید: در رقابت‌های قبلی قهرمانی آسیا تیم‌ ‌ملی ایران همیشه کارش را با قدرت به پایان برده و حالا ما می‌خواهیم همین شرایط را در ادامه‌ نیز دنبال کنیم.

اتفاق متفاوتی که امسال در آسیا می‌افتد ‌اضافه شدن دو تیم قدرتمند اقیانوسیه یعنی استرالیا و نیوزیلند به قاره کهن هستند که مطمئنا سطح رقابت‌ها را بالا و تقابل‌ها را دشوار می‌کند، اما ارسلان کاظمی بدون ترس درباره آن‌ها حرف می‌زند. در حقیقت او این اتفاق را یک توسعه می‌داند و به آن خوش‌آمد می‌گوید.

ملی‌پوش بسکتبال ایران می‌گوید: به نظر من ‌اضافه شدن استرالیا و نیوزیلند به بسکتبال آسیا برای همه کشورها خوب است و باعث می‌شود که تیم‌های آسیایی در بسکتبال رشد کنند. حضور آن‌ها باعث می‌شود تا ما بتوانیم وارد سطح بسکتبال جهان شویم و رقابت‌های خوبی داشته باشیم. ما برابر آن‌ها شانس داریم و مطمئنم که از تمام شانس‌مان استفاده می‌کنیم.

به نظر شما قهرمان سه دوره آسیا چطور می‌تواند این کار را انجام دهد؟ آن طور که کاظمی بیان می‌کند قرار است تیم‌ ‌ملی ایران مسیری که در فیبا آسیا چلنج داشت را ادامه‌ دهد و به ستاره‌های جوانش فرصت خودنمایی بدهد.

او می‌گوید: زمانی که باوئرمن کارش را با بسکتبال ایران ادامه داد تصمیم گرفت که تغییراتی در تیم‌ ‌ملی ایجاد کند. او احساس کرد که تیم ملی به انرژی و انگیزه جدید نیاز دارد. به همین دلیل او خون جدیدی با بازیکنان جدید به تیم ملی تزریق کرد که نتیجه‌اش قهرمانی در فیبا آسیا چلنج بود. حالا شرایط بستگی به سرمربی جدید تیم‌ ‌ملی دارد اما به نظرم اگر فدراسیون تصمیم بگیرد با آقای حاتمی کارش را ادامه‌ دهد او راه باوئرمن را ادامه می‌دهد.

ارسلان کاظمی به عنوان بازیکنی که اکنون در لیگ ایران بازی می‌کند شرایط بسکتبالیست‌های داخلی را خوب می‌داند. او اکنون از بازیکنان تاثیرگذار لیگ ایران است و با اعتماد به نفس بالا، قدرتمند، با انرژی و انگیزه به میدان می‌رود. او می‌گوید بازیکنان جوان بسکتبال ایران به خوبی می‌دانند که باید برای پیشرفت تلاش کنند و معتقد است که لیگ برتر شرایط پیشرفت آن‌ها را دارد.

وی معتقد است: به نظرم بازیکنان خارجی خوبی در لیگ ایران حضور دارند و امسال بازی کرده‌اند. این موضوع هم باعث می‌شود که سطح لیگ بالا برود و هم این که بازیکنان ایرانی تجربه‌های خوبی از آن‌ها فرا می‌گیرند.

با تمام این‌ها ارسلان کاظمی می‌داند که تیم‌ ‌ملی ایران در دوران انتقال است با این حال او هدف تیم ملی را مثل گذشته می‌داند. او می‌گوید که هدف اصلی تیم‌ ‌ملی ایران درخشش در رقابت‌های بزرگ بین‌المللی است. " کسب سهمیه المپیک هدف اصلی ما است اما قبل از آن تمام تلاش‌مان این است که سهمیه جام جهانی را بگیریم و در چند مسابقه آن تورنمنت برنده باشیم."

به عنوان بازیکنی که بارها در سطح اول جهان بازی کرده و تجربه حضور در این رویدادها را دارد کاظمی می‌داند که چه شرایطی پیش ‌روی بسکتبال ایران است و او این اعتماد به نفس را دارد که بگوید تیم‌ ‌ملی ایران با قدرت به سمت جلو و پیشرفت حرکت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس

به گزارش همشهری آنلاین امیرارسلان مطهری مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها که نیم فصل از استقلال جدا شد و به جمع‌ سرخ‌پوشان پیوست چهره ویژه بازی این هفته دو تیم است.

مطهری که سال‌ها در استقلال توپ زد و یکی از مهاجمان محبوب هواداران آبی‌پوش محسوب می‌شود، همواره با شادی گل خاص خود که ادای گیتار زدن درمی‌آورد مورد توجه بوده و حالا او قبل از رویارویی با استقلال بار دیگر این شادی را به نمایش گذاشته است.

باشگاه تراکتور در فاصله باقیمانده تا دیدار با استقلال از پوستر جالب خود برای این بازی رونمایی کرده که تصویر مطهری روی آن قرار دارد. مهاجم باتجربه سابق استقلال در این تصویر لبخندی زیبا بر لب دارد و شادی گل معروف خود که ادای گیتار زدن است را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17 روز چهارشنبه 12 اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 848224 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • نیوزلند در حال بررسی پیوستن به پیمان «آکوس» است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!