Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@00:56:49 GMT

امید کرمانی‌ها برای صعود پرپر شد/ سه تیم مدعی ماندند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۸۲۴۹۷

در هفته سی و یکم لیگ آزادگان با شکست مس کرمان و گل گهر سیرجان، امید استان کرمان برای داشتن نماینده‌ای در لیگ برتر، تقریبا ناامید شد. آفتاب‌‌نیوز : هفته سی و یکم لیگ آزادگان با پیروزی ملوان، سپیدرود و پارس جنوبی و شکست گل گهر سیرجان و مس کرمان پیگیری شد.
گل گهر سیرجان صفر – پارس جنوبی جم یک
در مهم‌ترین دیدار این هفته، پارس جنوبی توانست با یک پیروزی ارزشمند در خانه گل گهر سیرجان، یکی از تیم‌های هم امتیازش را جا بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار امید سینگ در دقیقه ۹ تک گل پارس جنوبی را به ثمر رساند.
با این نتیجه، پارس جنوبی ۵۶ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی رسید و گل گهر سیرجان با فاصله گرفتن از مدعیان با ۵۳ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.
اکسین البرز یک – سپیدرود رشت ۲
مدعیان لیگ یک در این دیدار امیدوار بودند تا تیم یحیی گل محمدی با شکست دادن سپیدرود، مسیر آنها را برای لیگ برتری شدن هموار کند. اکسین در ابتدای این دیدار توانست توسط سید احمد موسوی در دقیقه ۲۲ به گل برسد ولی در ادامه کار با دریافت دو گل، این دیدار را به شاگردان علی نظرمحمدی واگذار کرد. گل های سپیدرود را در این دیدار محمد نزهتی (۴۵) و سهیل حق شناس (۵۹، پنالتی) به ثمر رساندند.
با این نتیجه، سپیدرود با ۵۷ امتیاز جایگاه نخست خود را حفظ کرد و اکسین البرز با ۴۲ امتیاز در رده دهم باقی ماند.
ملوان بندر انزلی ۲ – مس رفسنجان یک
ملوانان در این دیدار با اینکه در دقیقه ۵۳ توسط امیرحسین موسی زاده از مسی ها عقب افتادند ولی در ادامه کار توانستند با دو گل شاهین ثاقبی در دقایق ۶۱ و ۸۵ به یک برد شیرین برسند تا از جمع مدعیان عقب نمانند.
با این نتیجه، ملوان ۵۶ امتیازی شد و به رده سوم رسید و مس رفسنجان هم با ۳۹ امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.
مس کرمان یک – خونه به خونه بابل ۲
کرمانی ها برای برد پا به زمین گذاشته بودند تا با عدم نتیجه گیری رقیبانش بتواند،‌ امیدهایش برای لیگ برتری شدن را زنده کند ولی نه خودش پیروز از زمین بازی بیرون آمد و نه رقیبانش امتیاز دادند تا امیدهایش برای بازگشت به لیگ برتر نا امید شود.
در این دیدار علیرضا ابراهیمی (۷) برای مس کرمان و مجتبی رمضانی (۴۴، پنالتی) و پژمان نوری (۷۲) دو گل خونه به خونه بابل را به ثمر رساندند.
با این نتیجه، مس کرمان با ۴۸ امتیاز به رده ششم سقوط کرد و خونه به خونه هم امتیاز با مسی ها و برحسب تفاضل گل کمتر در رده هفتم قرار گرفت.
نتایج بازی های دیگر این هفته لیگ آزادگان به شرح زیر است:
نساجی مازندران صفر – آلومینیوم اراک یک
گل: میلاد احمدی (۵۲) برای آلومینیوم اراک
بادران تهران یک – خیبر خرم آباد صفر
گل: مسعود ریگی (۵۵) برای بادران تهران
فجر سپاسی ۴ – استقلال اهواز صفر
گل‌ها: ایمان سلیمی (۱۴)، ایمان باصفا (۱۹، پنالتی) و علی غلامرضاپور (۴۰) برای فجر سپاسی

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا خانتی مانسیسک روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های تولاسیتی و مسکوسیتی صف‌آرایی کردند که در نهایت با برتری ۳ بر ۱ تیم ملی مردان ایران و تساوی ۲ بر ۲ تیم زنان ایران به پایان رسید.

در پایان دور ششم تیم ملی امید مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین روس در جایگاه دوم و تیم ملی زنان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به رقبا در جایگاه چهارم قرار دارد.

سه دور تا پایان مسابقات باقی مانده و تیم‌های ایرانی برای تصاحب صدر جدول در تکاپو هستند. 

تیم ملی امید مردان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم ملی زنان ایران با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

دیگر خبرها

  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • رستگاری در ضیافت پنالتی
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور