Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا از احتمال اعزام ۱۵۰ ورزشکار به این دوره بازی‌ها، بر اساس ثبت نام اولیه خبر داد.

اصغر رحیمی با اشاره به حضوری که در اجلاس سرپرستان کاروان‌های اعزامی به بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا داشت، گفت: قرار بود این اجلاس اواخر اسفندماه برگزار شود اما بنا به دلایلی، برگزاری آن در این زمان لغو و به فروردین ماه موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اجلاس در نهایت هفته پیش در عشق آباد، محل برگزاری بازی‌ها برگزار شد و من هم به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ورزش ایران در آن شرکت کردم.وی با اشاره به مهم‌ترین نتیجه این اجلاس مشترک خاطرنشان کرد: طی نشستی سه چهار ساعته که با برگزارکنندگان بازی‌ها برگزار شد، آمادگی رسمی برای اعزام کاروان ایران به بازی‌های عشق آباد اعلام شد. البته این اعلام آمادگی با ثبت نام اولیه در رشته‌های مورد نظر انجام شد.
سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا با یادآوری اینکه این دوره بازی‌ها در ۲۱ رشته از ۱۱ فدراسیون برگزار می‌شود، یادآور شد: به غیر از یک رشته در سایر رشته‌های این دوره بازی‌ها یعنی در ۲۰ رشته ثبت نام کردیم. ضمنا این ثبت نام به صورت اولیه است و نهایی نیست.رئیس‌مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک با بیان اینکه حدود دو ماه دیگر ثبت نام ماقبل آخر بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا انجام می‌شود، گفت: یکی دو ماه پیش از آغاز بازی‌ها نیز ثبت نام قطعی و نهایی کاروان ورزش کشورها انجام می‌شود. در واقع آن زمان است که تعداد نمایندگان اعزامی هر کشور در هر رشته و در کل ترکیب کاروان‌ها مشخص می‌شود اما بر اساس ثبت نام اولیه‌ای که انجام داده ایم و پیش‌بینی‌هایی که در مورد نمایندگان هر رشته داریم، پیش‌بینی می‌شود کاروان کشورمان در این دوره بازی‌ها ۱۵۰ ورزشکار داشته باشد.

-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور آشنایی با مناسک حج همایشی امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر در قالب ۸ کاروان از لرستان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سیدحمید مصطفایی افزود: از شهرستان بروجرد نیز امسال ۳۲۰ نفر در قالب دو کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه