Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا قاسم ملکدار روز چهارشنبه در حاشیه آئین معارفه رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد در گفت و گو با ایرنا افزود: چهار هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر دانش آموخته دانشگاهی این استان بی کار هستند و ایجاد اشتغال برای این قشر اولویت اقدامات بنیاد شهید استان در سال جاری است.
وی گفت:6 هزار تن از فرزندان شاهد و ایثارگر خراسان رضوی دانشجو هستند و یکی از مهمترین رویکردهای این اداره کل در سال جاری کارآفرینی در حوزه آموزش های عمومی و هدایت شغلی و تحصیلی برای توانمند سازی دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر والدین شاهد وارد دوره سالمندی شده اند و نیازهای تکریمی و مراقبتی خاصی دارند افزود: حدود 95 درصد از والدین شهدا در قالب طرح پایش سلامت مورد پایش درمان های تخصصی قرار گرفتند.
فرماندار گناباد نیز در این آئین گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ریشه در مکتب و دین اسلام دارد و نباید به آن نگاه سیاسی بشود و یا گروهی آن را به نفع خود مصادره کنند.
محمد علی نبی پور افزود: این فرمانداری با تمام توان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می کند اما اجازه نخواهد داد از یادواره ی شهدا برای اهداف سیاسی استفاده شود.
در این آئین محمد شهابی به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد معرفی و از خدمات پنج ساله جواد حامدزاده رئیس پیشین این نهاد قدردانی شد.
خراسان رضوی با 15 هزار گلزار شهدا مفتخر به داشتن 17 هزار شهید است.
بنیاد شهید و ایثارگران خراسان رضوی از حیث شهدا و افراد تحت پوشش سومین استان کشور محسوب می شود.
10 هزار فرزند شهید و جانباز بالای 25 درصد دانشجو در این استان تحت پوشش بنیاد شهید هستند.
شهرستان گناباد با یکهزار و 339 شهید، جانباز و آزاده در 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
7545/2095/6012 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است