Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@22:06:45 GMT

آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی دانشگاه شهید چمران

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۹۳۲۸۴

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز آخرین اقدامات در دست اجرا و وضعیت پروژه‌های عمرانی جاری این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر غلامحسین خواجه در نشست اعضای هیأت‌رئیسه با اعضای هیأت‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز که در دانشکده علوم برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح زیرسازی خیابان دانشکده هنر شوشتر، اظهار کرد: مساحت و زیربنای این طرح 32 هزار و 400 مترمربع است که تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساختمان نوآوری و خلاقیت دانشگاه در حال ساخت و تکمیل است، گفت: عملیات عمرانی احداث این ساختمان که اعتبار مورد نیاز آن از محل طرح‌های عمرانی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری تأمین می‌شود، از سال 1390 آغاز شده و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: ساخت سوله چندمنظوره خوابگاه برادران از دیگر پروژه‌های در دست اجرای دانشگاه است که در مساحتی بالغ ‌بر یک هزار و 458 مترمربع با پیشرفت 80 درصدی در حال احداث است و اعتبار موردنیاز آن از محل کمک‌های خیرین تأمین می‌شود.

خواجه اظهار کرد: تکمیل دانشکده عمران و معماری با مساحت پنج هزار و 570 مترمربع با پیشرفت فیزیکی 85 درصد و با اعتباری بالغ ‌بر 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دیگر پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در دانشگاه شهید چمران است.

وی افزود: ساخت سوله اجتماعات چندمنظوره با مساحت یک هزار و 600 مترمربع و 75 درصد پیشرفت فیزیکی، سوله اجتماعات دانشکده شوشتر با مساحت یک هزار و 300 مترمربع و 42 درصد پیشرفت فیزیکی، خوابگاه شماره سه برادران با مساحت سه هزار و 100 مترمربع و 100درصد پیشرفت فیزیکی و بازسازی زمین‌های ورزشی با تأمین اعتبار از سوی استانداری خوزستان (اداره‌کل تربیت‌بدنی استان) از دیگر پروژه‌های عمرانی اجراشده و در دست اقدام است.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به پیشرفت 80 درصدی پروژه احداث دانشکده هنر شوشتر، اظهار کرد: ساخت این دانشکده از سال 1394 آغازشده است. دیگر پروژه‌های دانشگاه شامل توسعه گروه شیمی دانشکده علوم با مساحت 831 مترمربع با 100 درصد پیشرفت فیزیکی، احداث ساختمان آزمایشگاه کشاورزی با مساحت 2 هزار و 266 مترمربع و پیشرفت 68 درصدی و احداث ساختمان دانشکده علوم زمین در فازهای 1 و 2 با مساحت و زیربنای 11 هزار مترمربع و پیشرفت 38درصدی در فاز 1 و پنج ‌درصدی در فاز 2 است.

خواجه همچنین پروژه بازسازی ساختمان مرکز زبان فارسی با مساحت و زیربنای 500 مترمربع و 100 درصد پیشرفت فیزیکی، ساختمان جانبی سوله خوابگاه برادران با 70 مترمربع و 100 درصد پیشرفت، ساخت اسکلت مجتمع کلاس‌های علوم انسانی با زیربنای سه هزار مترمربع، ساخت ساختمان آزمایشگاه پتروشیمی در مساحتی بیش از 2 هزار مترمربع و پیشرفت فیزیکی 58 درصد و احداث ساختمان مرکز تحقیقات حفاری با مساحت و زیربنای 2 هزار و 500 مترمربع و 20 درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر پروژه‌های عمرانی این دانشگاه برشمرد.

وی تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های در دست اقدام دانشگاه می‌توان به احداث پارکینگ جنب کتابخانه مرکزی، بازسازی ساختمان خوابگاه مجدزاده، احداث سه پست برق در دانشکده علوم زمین و پروژه‌های احداث دانشکده تربیت‌بدنی، دانشکده مهندسی و نوسازی مدارس دانشگاه اشاره کرد.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دیگر پروژه‌های در حال پیگیری و اقدام در این دانشگاه نیز شامل تکمیل دانشکده علوم آب، تکمیل دانشکده علوم ورزشی، بازسازی دانشکده دامپزشکی قدیم، تجهیز سالن آمفی‌تئاتر ادبیات، دانشکده باستان‌شناسی شوش، ساختمان باجه رفع نقص آزمون‌ها، پارکینگ جنب بانک ملی احداث ایستگاه پمپاژ آب خام، احداث شبکه برق فشار متوسط و ترانسفورماتور، احداث آزمایشگاه مواد و تجهیزات پرتوزا و احداث محل حفظ و تکثیر حیوانات آزمایشگاهی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • ۱۷۵هکتار اراضی کشاورزی چهارباغ آزاد سازی شد
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش