Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-30@19:03:46 GMT

قرعه کشی تکواندو جام باشگاههای آسیا انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۹۶۴۵۷

قرعه کشی تکواندو جام باشگاههای آسیا انجام شد


به گزارش بی‌باک نیوز؛ این دوره از مسابقات با حضور هشت تیم‌ شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری از ایران، عمان، پاکستان، افغانستان و عراق(پلیس و الکتریک) به مدت دو روز به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران و در سالن «سید رسول حسینی» شهر ساری برگزار می‌شود.

دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر باشگاههای کشور که در خبر قبلی فدراسیون در لیست تیم های حاضر اعلام شده بود، از حضور در این رقابتها انصراف داده و مقاومت به عنوان قهرمان لیگ دسته اول جایگزین آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس قرعه کشی انجام شده در گروه یک تیم های شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی، پلیس عراق، عمان و پاکستان رقابت می کنند و در گروه دوم شهدای مدافع حرم ساری، مقاومت ایران، الکتریک عراق و آریانای افغانستان پیکار می کنند.

بازیهای این دوره صبح فردا پنجشنبه با دیدار شهرداری ورامین با پاکستان، پلیس عراق با عمان از گروه یک، شهدای مدافع حرم با آریانای افغانستان و مقاومت ایران با الکتریک عراق در دور نخست مقدماتی آغاز می شود.

طبق برنامه، مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات عصر فردا پنجشنبه به اتمام می رسد و از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند. در این مرحله صبح جمعه تیم های اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری به مصاف هم می روند. این دوره از مسابقات عصر جمعه با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.


منبع: مهر

-----------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره قطر بامداد یکشنبه از حملات هوایی شدید اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

الجزیره گزارش داد که شهرک‌های «مارون الرأس»، «طیرحرفا» در جنوب لبنان ۶ مرتبه هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت.

شبکه خبری المیادین نیز تأیید کرد که جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی دو روستای «مارون الراس» و «طیرحرفا» در جنوب لبنان را چندین نوبت هدف بمباران هوایی قرار دادند.

گفتنی است که اسرائیل برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های اسرائیلی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090475

دیگر خبرها

  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان