Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@23:26:47 GMT

کمک به ساخت و تکمیل مصلی احمدآباد در دستور کار شورا است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۹۹۵۷۶

کمک به ساخت و تکمیل مصلی احمدآباد در دستور کار شورا است

رییس شورای اسلامی شهر احمدآباد مستوفی گفت: در راستای اهتمام به مبحث مهم فرهنگ، موضوع کمک در ساخت و تکمیل مصلی شهر را به طور جدی در برنامه کار قرار داده ایم که به یاری خداوند به مرحله اجرا درخواهد آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسلامشهرخبر، رضا غلامرضا، که در جریان نشست اصلاح هندسی و بهسازی میدان فلسطین، سخن می گفت، افزود: موضوع کیفی سازی انجام طرح ها و پروژه ها، هم در اجرای بهتر، سریعتر و دقیق تر طرح ها و هم در استفاده درست و بهینه از منابع مالی، تأثیرات بسیار مطلوبی به همراه دارد و رضایت خاطر افزونتری را از جانب شهروندان، متوجه مدیریت شهری خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا، بحث انجام پژوهش های لازم و مطالعات تحقیقی کافی، پیش از انجام پروژه ها، از اولویت بسیاری برخوردار است که همین نشست امروز ما در خصوص جمعبندی مطالعاتی پیش از دست زدن به اقدام در رابطه با اصلاح هندسی و بهسازی میدان فلسطین در همین راستاست.

رییس شورای اسلامی شهر احمدآباد مستوفی، یادآور شد: نکته ای که باید به آن اشاره کنم، این است که به اذعان تمامی کارشناسان خبره ای که سال گذشته از سطح شهر بازدید داشته اند، خوشبختانه مدیریت شهری احمدآباد مستوفی، با دقت فراوان در انجام کیفی پروژه های شهری، نمره خوبی را از این لحاظ کسب کرده است.

غلامرضا، در پایان خاطرنشان کرد: امسال هم طرح های متعددی برای توسعه شهر و رفاه هر چه بیشتر همشهریان در نظر گرفته ایم و از جمله در راستای اهتمام به مبحث مهم فرهنگ، موضوع کمک در ساخت و تکمیل مصلی شهر را به طور جدی در برنامه کار قرار داده ایم که به یاری خداوند به مرحله اجرا درخواهد آمد.

همچنین علی محمدپناه، سرپرست شهرداری احمدآباد مستوفی گفت: بهبود سرانه فضای سبز و توسعه فضاهای فرهنگی در سطح شهر، از برنامه های جدی امسال شهرداری است.

وی اضافه کرد: بهسازی فضای شهری از حیث فضای سبز و توسعه فضاهای فرهنگی اجتماعی، نقش بسزایی در ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان دارد که یقینا در افزایش راندمان کاری و کمک به پیشبرد برنامه های توسعه کشور، بسیار موثر خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات اصلی ما در این راستا، بهسازی میدان فلسطین و همچنین کمک در ساخت و تکمیل ساختمان مصلی شهر است، که از درخواست های اصلی مردم متدین این دیار نیز به شمار می رود. با انجام این دو طرح و اجرای سایر پروژه های اینچنینی به امید خدا در سال پیش رو مطمئنا شاهد بهبود قابل توجه فضای فرهنگی و اجتماعی شهر خواهیم بود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر الیاسی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه تعریض ورودی مریوان، از ایمن سازی ورودی شهر مریوان با انجام تعریض طرفین باند موجود و ایجاد چهار خطه در این محدوده خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به پیشرفت مناسب در عملیات اجرایی تعریض ورودی شهر مریوان اظهار امیدواری کرد با اجرای این تعریض، ضمن بهبود شرایط ترافیکی مسیر، وضعیت ایمنی این محور ارتقا یابد.

الیاسی گفت: مسیر در دست بهسازی دو کیلومتر است که با تعریض طرفین باند موجود و رساندن عرض نهایی آسفالت به ۲۲ متر، بهبود وضع موجود را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6092165

دیگر خبرها

  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود