Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنسور اثر انگشت آيفون 8 اپل به خاطر بازدهي پايين توليد، دوباره از نو طراحي خواهد شد.

به گفته‌ي يک تحليلگر، شرکت اپل در تنگناي توليد آيفون 8 بدون حاشيه گير افتاده است. انتظار مي‌رود که بيش‌ترين بخش جلويي گوشي اپل به صفحه نمايش آن اختصاص داده شده و تقريبا هيچ حاشيه‌اي نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين حسگر تاچ آيدي آن هم، از نو طراحي و مهندسي شده است.به ادعاي تيموتي آرکوري (Timothy Arcuri)، تحليل‌گر سرشناس شرکت Cowen and Company، به خاطر بازدهي پايين و آهسته بودن فرآيند توليد سنسور اثر انگشت جديدي که با صفحه نمايش آيفون 8 ادغام خواهد شد، احتمال اين‌که اپل در صورت عدم حل شدن مشکل توليد حسگر، به ديگر طراحي‌هاي غير جذاب روي آورد، دور از انتظار نيست.مقاله مرتبط:آيفون 8 اپل با سنسور اثر انگشت بازطراحي شده عرضه مي‌شود
شايعاتي که تاکنون منتشر شده است، نشان از عرضه‌ي 3 گوشي آيفون جديد در سال 2017 ميلادي دارند. به نظر مي‌رسد، يکي از اين گوشي‌هايي که به طور بنيادين طراحي خواهد شد، ويژگي‌هايي همچون صفحه نمايش 5.8 اينچي OLED، باتري بزرگ‌تر، دوربين 3 بعدي، شارژ بي‌سيم و پنل جلويي بدون حاشيه را دارا خواهد بود. دو مدل ديگر هم با همان طراحي قبلي و حفظ شاسي آيفون 7 عرضه خواهند شد. طبق شايعه‌ها، آيفون مجهز به صفحه نمايش OLED هزينه‌اي بالغ بر 1000 دلار و حتي بيش‌تر را به کاربران تحميل خواهد کرد. اين آيفون در دو نسخه‌ي 64 و 256 گيگابايتي عرضه خواهد شد.در صورت حذف شدن حاشيه‌هاي آيفون انقلابي، اپل به طور ايده‌آل شخصا بايد براي ادغام حسگر اثر انگشت با صفحه نمايش 5.8 اينچي آيفون 8 اقدام کرده و آن را درون نمايشگر قرار دهد که هوشمندانه‌ترين راهکار محسوب مي‌شود.تحليل‌گر اظهار کرده است که اپل سخت در حال تلاش براي استفاده از يک حسگر اثر انگشت مبتني‌بر فناوري اختصاصي آثِنتک (AuthenTec) در زير شيشه‌ي آيفون 8 است. با اين حال، فعلا اپل با اين مولفه‌ي به ظاهر ساده، به مشکل بازدهي توليد برخورده است. به گفته‌ي آرکوري در صورت عدم توانايي اپل براي حل اين مشکل، مهندس‌هاي اپل مجبور به استفاده از يک طراحي جايگزين خواهند شد. آرکوري سه گزينه‌ي پيش‌بينانه به شرح زير پيشنهاد مي‌کند:1- اپل مي‌تواند به کلي حسگر اثر انگشت را کنار گذاشته و براي تصديق هويت بيومتريک صرفا به قابليت تشخيص چهره تکيه کند. اين گزينه به خاطر بديع بودن فناوري تشخيص چهره و عدم توسعه‌ي کافي آن، بسيار بعيد به نظر مي‌رسد که تنها سازوکار تشخيص هويت در آيفون انقلابي باشد.همچنين با توجه به اين‌که اخيرا شايعه‌اي مبني‌بر عدم استفاده از سنسور سه بعدي دوربين در آيفون 8 سال 2017 هم منتشر شده، اين مورد به طور قطعي بعيد است.2- اين شرکت همچنين مي‌تواند تصميم به استفاده از يک طراحي نه چندان آينده نگرانه گرفته و به سادگي حسگر اثر انگشت را به پشت گوشي آيفون منتقل کند. با توجه به اين‌که قبلا هم شايعه‌هايي در اين باره منتشر شده بود، مي‌توان به اين نتيجه رسيد که احتمالا حسگر تاچ آيدي از جلوي گوشي آيفون به زير آرم اپل واقع در پشت گوشي منتقل شود.3- در نهايت اپل مي‌تواند تا زمان مرتفع کردن مشکل توليد مربوط به حسگر اثر انگشت، عرضه‌ي آيفون 8 را به تعويق اندازد. با توجه به انتشار اخير چندين شايعه درباره‌ي عرضه‌ي آيفون 8 بعد از ماه سپتامبر، اين مورد کاملا بي‌پايه و اساس محسوب مي‌شود.بديهي است که اپل تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بهترين خود، يعني آيفون 8 مجهز به حسگر اثر انگشت يکپارچه شده با صفحه نمايش را به بازار عرضه کند. براي پاسخ به اين‌که آيا اپل در نهايت قادر به غلبه بر مشکل بازده توليد خواهد بود يا نه، بايد تا زمان معرفي آيفون انقلابي منتظر بمانيم. به طور کلي، از گزارش اين تحليل‌گر برداشت مي‌شود که هنوز طراحي آيفون 8 نهايي نشده و آماده‌ي ورود به چرخه‌ي توليد انبوه نيست. با توجه به اين مورد، نبايد هنوز به تصاوير شماتيک و فاش شده‌ي مربوط به آيفون 8، در فضاي مجازي اعتماد کرد.انتظار مي‌رود که آيفون 8 انقلابي به همراه آيفون 7 اس و آيفون 7 اس پلاس با طراحي تکراري در فصل پاييز امسال پرده برداري شوند.آيا آيفون 8 درنهايت مجهز به حسگر اثر انگشت يکپارچه با نمايشگر خواهد بود؟

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، فرانسوی‌ها شکلات‌هایی را با اشکال و نماد المپیک پاریس طراحی کردند. در فاصله کمتر از ۳ ماه مانده به المپیک پاریس، فرانسوی‌ها از شکلات‌های طراحی شده با نماد و اشکال المپیک ۲۰۲۴ رونمایی کردند. تصاویر و ویدئویی از این شکلات های جذاب ببینید.

رونمایی از خوشمزه های بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ | تصاویر

کد خبر 848368 منبع: فارس برچسب‌ها پاریس خبر مهم پارالمپیک شکلات المپیک ورزش

دیگر خبرها

  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • تولید کیت‌های استخراج DNA و RNA با قیمتی بسیار پایین‌تر از نمونه خارجی
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • طراحی پروژه تنیاتاون، شهرکی شناسنامه دار در سلمان شهر توسط پلتفرم طرح تو طرح
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • محدودیت؛ یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود