Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امیر نادر علیدوست در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه کرمان به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: نیروهای جان برکف ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در برابر گروه داعش به عنوان سرکردگان استکبار جهانی خط قرمز کشیده اند.
وی بیان کرد: نیروهای تلاشگر ارتش جمهوری اسلامی اجازه نداده و نخواهند داد که اعضای این گروه تکفیری وارد خط قرمز کشور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده ارشد نظامی آجا در منطقه جنوبشرق گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی و همه نیروهای مسلح آماده اند تا در آسمان، زمین و دریا برای عزت و استقلال کشور جانفشانی و رشادت کنند.
وی با تاکید بر اینکه افتخار می کنیم خدمتگزار، سرباز و جان برکف این مردم هستیم عنوان کرد: کارنامه چهار دهه ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح، کارنامه ای درخشان و قابل ارائه است.
وی حضور سربازان در ارتش و سایر نیروهای مسلح را نشانه دهنده جنبه مردمی ارتش جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم در امنیت پایدار کشور نقش مهمی دارند و تکیه بر جنبه مردمی نیروهای مسلح، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
امیر علیدوست تصریح کرد: در سیل اخیر جنوب استان کرمان، پس از تشکیل ستاد بحران نیروهای جان برکف ارتش با تجهیزات مورد نیاز به صورت شبانه به این منطقه سفر کردند و محاصره شدگان در سیل را نجات دادند.
وی ساده زیستی را یکی از ویژگی های نیروهای ارتش برشمرد و تاکید کرد: پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی، استکبارستیزی، استقلال طلبی و بهره مندی از بینش سیاسی و دینی از فاکتورهای مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای نیروهای مسلح است که این فاکتوها در ارتش به صورت ویژه مد توجه قرار دارد.
فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش گفت: ارتش قبل از انقلاب هسته های انقلابی تشکیل داد و در پیروزی انقلاب نیز نقش کلیدی داشت و در تداوم انقلاب نیز به سرکوبی ضد انقلاب و بدخواهان نظام پرداخت.
وی اضافه کرد: اعتماد امام راحل به نیروهای ارتش افتخار بزرگی برای این مجموعه است.
وی با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی از همگان برای حضور در آیین گرامیداشت و رژه این روز دعوت کرد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز جمعه در راهپیمایی گسترده مردم صنعا در میدان سبعین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن تحرکات متجاوزان اسرائیلی و آمریکایی و آمادگی جدی آن‌ها برای تهاجم نظامی علیه رفح را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید؛ حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این بیانیه از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

ارتش یمن اعلام کرد که در این مرحله همه کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت کنند، در هر منطقه که در دسترس نیروهای مسلح یمن باشند،هدف قرار خواهند گرفت.

سخنگوی ارتش یمن درباره تجاوز زمینی صهیونیست ها به رفح هشدار داد و تاکید کرد که اگر رژیم اسرائیل قصد عملیات نظامی علیه رفح را داشته باشد، تمامی شرکت‌های کشتی‌رانی را که مرتبط با کمک‌رسانی به اسرائیل باشند یا راهی بنادر فلسطین اشغالی شوند با هر ملیتی، تحریم خواهند شد.

سخنگوی ارتش یمن تصریح کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ و دریای عرب تا زمان توقف تجاوزات دشمن و پایان محاصره ملت فلسطین در نوار غزه ادامه خواهد یافت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229345 برچسب‌ها یمن

دیگر خبرها

  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند