Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت‎الاسلام والمسلمین موحدی راد از کشف بیش از 2 تن مواد مخدر از نوع حشیبش و تریاک در شهرستان‏های سراوان، ایرانشهر، نیک‎شهر و زهک در یک عملیات مسلحانه خبر داد. حجت‎الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی خبرگزاری میزان، با اشاره به کشفیات مواد مخدر طی 24 ساعت گذشته در شهرستان سراوان اظهار کرد: یک تن و ۶۴۴ کیلوگرم تریاک و ۲۶ کیلوگرم حشیش در شهرستان سراوان کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: همچنین ۱۱۷ کیلوگرم مرفین طی ۲۴ ساعت گذشته توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین 521 کیلوگرم تریاک و توقیف یک دستگاه خودرو شهرستان نیک شهر، 351 کیلوگرم تریاک و توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان ایرانشهر، و۲۵۴کیلوگرم تریاک و ۱۷ کیلوگرم حشیش در شهرستان زهک از عملیات‎های مسلحانه ۲۴ ساعت گذشته توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده است.
حجت‏الاسلام والمسلمین موحدی راد با توجه به اهمیت پیشگیری و مبارزه با رواج مواد مخدر، شناسایی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از موارد مورد تاکید است که با همکاری نیروی انتظامی در سطح استان به صورت جدی دنبال می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه