Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اين روز‌ها بازار رقابت بين گوشي‌هاي هوشمند تلفن همراه بسيار داغ است، در اين مقاله آزمايش سرعت عملکرد بين Apple iPhone 7 Plus و پرچم‌دار سامسونگ يعني Galaxy S8 را مورد بررسي قرار داده‌ايم.

به گزارش جام‌جم آنلاين به نقل از کليک، در تمام آزمايش‌هاي سرعت عملکردي که تا‌کنون انجام شده، اپل آيفون 7 پلاس، توانسته رقبا را پشت سر بگذارد، حتي گوشي Pixel XL که قرار است به لطف وجود اندرويد خالص يا همان Stock Android تجربه بهتري از سيستم عامل اندرويد را فراهم آورد؛ نتوانسته در رقابت با آيفون 7 پلاس، پيروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اين حال، با وجود هيولاي جديد گوشي‌هاي تلفن همراه يعني Galaxy S8 ما در نهايت خواهيم ديد که تاج برتري از آن يک گوشي هوشمند متفاوت خواهد بود يا نه؟
آيا آيفون 7 پلاس به وسيله گوشي تازه معرفي شده Galaxy S8 از ميدان رقابت خارج خواهد شد؟ تنها آزمايش سرعت عملکرد اين موضوع را آشکار خواهد ساخت.
در آخرين آزمايشي که توسط وب‌سايت EverythingApplePro انجام شده بود، گلکسي اس 8 و آيفون 7 پلاس، هر دو با اجراي تعداد بسيار زيادي از برنامه‌هاي کاربردي براي آزمايش سرعت بار‌گذاري برنامه‌ها، به چالش کشيده شدند. با اين حال، آيفون 7 پلاس به خاطر حافظه 3 گيگابايتي، پردازنده سريع‌تر و سيستم عامل بهينه شده، برنده اين چالش است. البته ما نمي‌گوييم که گلکسي اس 8 يک بازنده است، اما جنبه‌هاي جالب ديگري هم وجود دارد که مايليم شما به آن‌ها توجه کنيد. همچنين، آيفون 7 پلاس به وضوح در اجرا و بار‌گذاري اپليکيشن‌هاي بازي، بسيار برتر از گلکسي اس 8 است. به خاطر داشته باشيد که اين آزمايش سرعت عملکرد، هرگز روي انتخاب يک کاربر تلفن هوشمند تاثير نمي‌گذارد و هر دو اين گوشي‌ها در نوع خود بسيار قدرتمند هستند. مسئله ديگري که تمايل به ذکر آن داريم، جزييات رزولوشن هر دو گوشي است که توسط EverythingApplePro مورد بررسي قرار نگرفته بود. آيفون 7 پلاس رزولوشن 1080p را ارائه مي‌کند، در حالي که نهايت رزولوشن گلکسي اس 8، QHD+ يا مقدار 2960 در 1440 است.
به طور پيش‌فرض، گلکسي اس 8، رزولوشن FHD+ را ارائه مي‌کند، که در مقايسه با آيفون 7 پلاس، پيکسل‌هاي بيشتري دارد، اما ما احساس‌مان اين است که اگر پرچم‌دار سامسونگ با رزولوشن QHD+ ارائه مي‌شد، در آزمايش سرعت عملکرد با تعداد پيکسل‌هاي کمتر، نتيجه بهتري را به ارمغان مي‌آورد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است

امتداد - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان، عملکرد بانک مسکن در نهضت ملی مسکن را قابل تحسین و ستودنی دانست.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، آیت ا… محسن حیدری در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان و هیئت همراه با تمجید از عملکرد بانک مسکن در بخش های مختلف به خصوص ساخت مسکن برای افراد کم درآمد گفت: طرح نهضت ملی مسکن یکی از بسترهای مناسب برای خانه دار کردن مردم است و عملکرد بانک مسکن در این خصوص بسیار قابل تحسین و ستودنی به شمار می رود.

وی افزود: این حجم از تسهیلات از سوی بانک مسکن در استان خوزستان، نمونه یک کار جهادی است و به نظر من نیاز است سایر دستگاه ها هم این حجم از تلاش شبانه روزی بانک مسکن را الگو قرار دهند تا بتوانیم خدمات بیشتری به مردم استان ارائه دهیم.

یاور عسکری مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بانک مسکن همواره خود را یک بانک مردمی می داند که تاکنون در راستای خانه دار کردن مردم گام برداشته است؛ بیان کرد: یکی از راهبردهای اصلی بانک مسکن در مدت اخیر، طرح نهضت ملی مسکن بوده است که بزرگترین طرح عمرانی دولت برای خدمت به مردم به شمار می رود.

وی افزود: تا پایان سال ۱۴۰۲ در قالب طرح نهضت ملی مسکن، اعتباری بالغ بر ۵۶ هزار میلیارد ریال برای ساخت ۱۳ هزار و ۹۱۶ هزار واحد مسکونی در استان خوزستان از سوی این بانک به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است و کارکنان این مدیریت تلاش قابلتوجهی برای سرعت بخشیدن به پرداخت این تسهیلات از خود نشان داده اند. ضمن اینکه برخی پروژهها سرعت خوبی در ساختوساز دارند و بهزودی به متقاضیان واگذار می شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش فروش آیفون در چین
  • تخفیف‌های آیفون در چین کارساز شد
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۱۹ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • مقایسه گوشی‌های شیائومی 14 و S24 سامسونگ + قیمت و مشخصات
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت ارزان‌ترین گوشی هوشمند
  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
  • وضعیت رجیستر شدن آیفون 14 پرو مکس
  • عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود