Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزراش ایسکانیوز، دکتر علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان گیلان در خصوص برگزاری آزمون EPT در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، اظهار کرد: آزمون EPT (English Proficiency Test ) که آزمونی برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی، ویژه داوطلبان مقاطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی است و توسط همین دانشگاه به منظور سنجش سطح زبان عمومی متقاضیان آن برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی دانشجویان دکتری این دانشگاه در صورت دارا نبودن مدرک بین المللی زبان انگلیسی با نمره تعیین شده توسط دانشگاه ، موظف به شرکت در آزمون EPT و کسب حداقل نمره قبولی در آن هستند.

وی افزود: ثبت نام آزمون EPT دوره فروردین ماه 1396 از ساعت ۱۲:۳۰ روز دوشنبه مورخ 14 فروردین ماه سال جاری آغاز و تا روز جمعه مورخ ۹۶/۰۱/۱۸ ساعت ۲۴:۰۰ ادامه داشت.

دکتر امیرتیموری ادامه داد: این آزمون در روز جمعه مورخ ۹۶/۰۱/۲۵ برای اولین بار به طور همزمان علاوه بر واحد رشت، در نه شهر تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان ، اهواز ، کرمان ، آمل ، کرمانشاه و ساری نیز برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان خاطر نشان کرد: دانشجویانی که در شعبه‌های خارج از کشور دانشگاه آزاد اسلامی نیر در حال تحصیل هستند می‌توانند در آزمون شرکت نمایند.

دکتر امیرتیموری با اشاره به منابع این آزمون بیان داشت: سوالات این آزمون از منابع - Longman Preparation for the TOEFL (The Paper – based)، Barron’s Essential Words for TOEFL ، ۱۱۰۰ Words You Need to Know ، ۵۰۴ Essential Words، TOEFL Reading Flash (۲۰۰۱ خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تصریح کرد: این آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با تعداد 278 نفر داوطلب که شامل 93 داوطلب زن و 185 داوطلب مرد خواهد بود در حوزه دانشکده علوم پزشکی و دانشکده علوم پایه واحد رشت واقع در رشت، میدان گاز ، بلوار لاکان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار خواهد شد.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت

مهلت ثبت‌نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 749293

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است