Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازتبریز؛مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی، با بیان اینکه بر اساس آخرینن آمار 3 نفر فوتی و 17 نفر مصدومی اعلام شده است، گفت: نیروهای ارتش و سپاه و نیروی انتظامی طول مسیر رودخانه تا دریاچه را برای پیدا کردن پیکر مفقودین پایش خواهند کرد. خلیل ساعی در با بیان اینکه در حال حاضر پس از بازدیدهای میدانی از روستاهای سیل زده دریکی از روستاها مستقر و نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران در آن تشکیل شد، اظهار داشت: طی این نشست آمار برسی شد که بر اساس آخرین آمار اعلامی 3 نفر فوتی و 17 نفر مفقودی و 5 نفر مصدوم که مداوا شدند، گزارش‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص خسارت‌های مادی به روستاهای، بیان کرد: بر اساس بازدیدهای با توجه به اینکه برخی خانه‌های روستایی در مسیر سیلاب قرار داشتند با وقوع حادثه سیل به‌صورت کلی تخریب و همچنین در برخی خانه‌ها ساکنان خانه نیز جان خود را ازدست‌دادند.
مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: تیم‌های امدادرسانی و تیم‌های جستجو و نجات در منطقه حضور دارند و امدادرسانی و تلاش برای پیدا کردن مفقودین همچنان ادامه دارد. وی خاطرنشان کرد: همچنین نیروهای ارتش و سپاه و نیروی انتظامی طول مسیر رودخانه تا دریاچه را برای پیدا کردن پیکر مفقودین پایش خواهند کرد.انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها

بر اساس نظرسنجی موسسه آکسیوس، قریب به دو سوم آمریکایی‌ها باور دارند که مهاجرت غیرقانونی یک بحران جدی است.

به گزارش ایسنا، بر اساس این نظرسنجی جدید موسسه آکسیوس مشخص شد که ۳۲ درصد از شرکت کنندگان جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و تیم او را مقصر و مسئول این وضعیت می‌دانند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،همچنین ۲۱ درصد از آمریکایی‌ها جرایم رو به رشد، مواد مخدر و خشونت را نگرانی اصلی خود می‌دانند تا بحران مهاجرتی را.

«مارک پن»، رئیس مرکز نظرسنجی هریس به آکسیوس گفت که نتایج این نظرسنجی باید به عنوان هشداری برای بایدن باشد و افزود: «فکر می‌کنم که آنها پیامی برای سیاستمداران ما هستند مبنی بر اینکه اوضاع را تحت کنترل خودتان بگیرید.»

قریب به ۷.۳ میلیون مهاجر از آغاز به کار ریاست جمهوری بایدن در ۲۰۲۱ از مرز جنوبی ایالات متحده به صورت غیرقانونی وارد این کشور شدند و تعداد آنها همچنان در حال افزایش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • جسد یکی‌از غرق شدگان رودخانه نازلو ارومیه پیدا شد
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها