Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:46:44 GMT

از رنجی که معلولان زنجان می‌برند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۲۱۶۴۱

از رنجی که معلولان زنجان می‌برند

به گزارش خبرآنلاین؛ «فرهاد میرزایی» با اشاره به این‌ که مناسب‌سازی در ارزیابی ادارات و ارگان‌ها برای جشنواره شهید رجایی امتیاز خاصی داشت، اضافه کرد: پیگیری‌های اقدامات مورد نیاز برای مناسب‌سازی در مقایسه‌ با سال‌های گذشته بیشتر شده است و ادارات نیز حساس‌تر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این‌که با پیگیری‌های انجام شده از سال گذشته تا به امروز در برخی از مکان‌های عمومی و ادارات، تحولاتی در مناسب‌سازی ایجاد شده است، افزود: اما در پیاده‌روها روند کندی را از سوی شهرداری شاهد هستیم. همچنین قول‌هایی مبنی بر ورود چند خودرو مناسب‌سازی شده داده شده بود که تاکنون عملی نشده است.
میرزایی اطلاع‌رسانی در حوزه مناسب‌سازی را برای آگاهی مردم مطلوب دانست و گفت: فعالیت‌های صدا و سیما، رسانه‌ها همچون روزنامه‌ها، این‌جی‌اوها و اعتباراتی که برای مناسب‌سازی منازل معلولان پرداخت شد شناخت مردم را درباره این موضوع مهم و اجتناب‌ناپذیر نسبت به چند سال اخیر در استان و کشور بیشتر کرده است.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی