Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از وال استریت ژورنال، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، حدود 500 هزار دلار از کمک‌های مالی به ستاد انتخاباتی‌اش را در رستوران‌ها، هتل‌ها و باشگاه‌های گلف خود هزینه کرده است.
براساس گزارش‌های «کمیسیون انتخابات فدرال» آمریکا (اف‌ای‌سی)، تاکنون بیش از 6 میلیون دلار کمک مالی برای ستاد انتخاباتی ترامپ در رقابت‌های ریاست‌جمهوری 3 سال بعد (2020 میلادی)، گرد‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سه‌ ماه نخست سال 2017 میلادی، حدود 275 هزار دلار از این مبلغ برای اجاره یکی از برج ترامپ هزینه شده است.
حدود 59 هزار دلار از این مبلغ در باشگاه بین‌المللی گلف ترامپ در «وست پام بیچ» خرج شده است.حدود 14 هزار دلار از این مبلغ در هتل بین‌المللی ترامپ در «لاس وگاس» هزینه شده است.
در جریان رقابت‌های ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا، ستاد انتخاباتی ترامپ بیش از 14 میلیون دلار از کمک‌های مالی به این ستاد را در شرکت‌ها متعلق به ترامپ و خانواده وی هزینه کرد.
گزارش‌های اف‌اِی‌سی همچنین، نشان می‎دهد از ماه ژانویه بیش از 42 میلیون دلار کمک مالی برای ستاد انتخاباتی ترامپ و کمیته ملی جمهوری‌خواهان در سال 2020 میلادی گرد‌آوری شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکوهای داخلی و موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است.

وی افزود: از اعضای کمیسیون حقوقی که با حضور کامل در جلسات فشرده، سند را بررسی و تصویب نمودند تشکر می‌کنم.

زارع پور در پایان گفت: این حرکت با فتوای محکم رهبر انقلاب آغاز و باهمت دولت و پیگیری مجلس به نتیجه خواهد رسید.

کد خبر 6096805 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند
  • هزینه یک جت شخصی چقدر است؟
  • صندوق ‏توسعه ملی برای رفع عقب‌ماندگی در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر پیشگام می‌شود
  • جیپ گلادیاتور با پیشرانه پلاگین هیبریدی 4xe تولید می‌شود (+عکس)
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین