Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:54:52 GMT

مبادله ۵۲ میلیون و ۳۶۴ هزار سهم در بورس همدان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۳۴۶۸۹

مبادله ۵۲ میلیون و ۳۶۴ هزار سهم در بورس همدان

همدان - مدیر بورس منطقه ای همدان از مبادله تعداد ۵۲ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۹۲۸ سهم طی هفته گذشته در بورس همدان خبرداد.

عباس صمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طی هفته گذشته تعداد ۵۲ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۹۲۸ سهم به ارزش ۱۰۲ میلیارد و ۷۹۸ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۹۷۴ ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد.

مدیر بورس منطقه ای همدان افزود: ۴۹ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۱ درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمدی اظهارداشت: این تعداد سهام متعلق به ۲۰۹ شرکت بود و طی هفته گذشته در بورس منطقه‌ای همدان ۴۷ کد معاملاتی جدید ایجاد شد.

مدیر بورس منطقه ای همدان افزود: شاخص کل قیمت در هفته گذشته معادل ۷۸ هزار و ۱۳۲ واحد بود که نسبت به هفته ماقبل آن ۴۴۲ واحد افزایش یافت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، با توجه به درج و برگزاری جلسات معارفه چندین نماد در روزهای پایانی سال گذشته تاکنون عرضه اولیه ای در سال جدید انجام نگرفته است و دلیل این موضوع هم این بود که در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ قادر معصومی خانقاه مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) از لغو عرضه‌های اولیه تا اطلاع ثانوی خبر داد تا اینکه امروز محمود گودرزی، مدیر عامل شرکت بورس در نشست خبری معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران و مدیران عامل بورس و فرابورس بیان کرد که به محض اینکه شرایط بازار مهیا و ارزش معاملات معقول باشد، عرضه اولیه ها از سر گرفته می شود, همچنین معصومی خانقاه در گفتگو با نبض بورس اظهار نمودند : احتمال بازگشت عرصه اولیه ها از اردیبهشت یا نهایت اوایل خرداد وجود دارد . ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Izu

دیگر خبرها

  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی