Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@08:37:17 GMT

بیش از 7000 ام.آر.آی در بیمارستان کنگان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۳۵۰۳۷

بیش از 7000 ام.آر.آی در بیمارستان کنگان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن حیدری با بیان اینکهطرح تحول نظام سلامت از جمله راهکارهای بسیار مؤثر در حوزه درمان و سلامت جامعه بوده است که آثار آن در جامعه و برای مردم ملموس است، اظهار داشت: تجهیزات پزشکی مانند ام‌آرآی از جمله امکاناتی است که در خصوص طرح تحول نظام سلامت در خردادماه سال 95 به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان اضافه‌شده است، این امکانات و تجهیزات باعث ارائه خدمات بهتر، ارزان‌تر، کاهش پرداختی از جیب مراجعین و نهایتاً ایجاد رضایتمندی مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه یکی از بیمارستان‌هایی که در طرح تحول نظام سلامت شرکت کرده و نقش فوق‌العاده‌ای در پیشرفت طرح در جنوب استان بوشهر داشته است، بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان است که اطلاعات آماری نیز مؤید همین موضوع است، اضافه کرد: طرح تحول نظام سلامت و در راستای آن تزریق امکانات به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، موجب افزایش ماندگاری و رضایتمندی پزشکان شده است و نتیجه آن بهبود وضعیت درمانی و سلامت جامعه است که ما امروز شاهد آن هستیم.

حیدری با اشاره به اینکهاز ابتدای راه‌اندازی ام آر آی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در اواسط خردادماه تا پایان سال 1395، بیش از 7 هزار تصویربرداری(ام ار آی) انجام‌شده است. اضافه کرد: ام‌آرآی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، مناطق و شهرستان‌های اطراف در جنوب استان بوشهر و حتی بخشی از شهرستان‌های استان‌های فارس و هرمزگان را نیز پوشش می‌دهد.انتهای پیام/ ث

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طی روزهای گذشته برخی کانال های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

کد خبر 848144 برچسب‌ها امام خمینی هند خبر ویژه

دیگر خبرها

  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • مطهری امام
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟