Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@02:53:25 GMT

40 فرهنگی گالیکش امسال بازنشسته می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۳۵۴۵۸

40 فرهنگی گالیکش امسال بازنشسته می‌شوند

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش گفت: امسال شاهد بیشترین حجم بازنشستگی طی چند سال اخیر در اداره آموزش‌وپرورش با حدود 40 بازنشسته خواهیم بود و سعی داریم برنامه‌های به‌یادماندنی برای این همکاران تدارک داده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوهصبح امروز نخستین جلسه سال 96 شورای آموزش‌وپرورش گالیکش در خصوص برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم، اختتامیه المپیاد درون مدرسه‌ای و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در محل دفتر مدیریت آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش در این جلسه با اشاره به مصوبات جلسه قبل گفت: با هماهنگی صورت گرفته با اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش به‌زودی طرح بازدید دانش‌آموزان از مراکز صنعتی شهرستان در راستای توازن رشته، هدایت تحصیلی و آشنایی دانش‌آموزان با مراکز صنعتی صورت می‌گیرد.

مهدی خسروی در خصوص برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم در این مدیریت گفت: مقرر شد تا در فاصله روزهای 12 تا 19 اردیبهشت‌ماه مراسم متمرکز شهرستان برای تکریم از مقام معلم برگزار شود. تمام تلاشمان بر آن است تا این مراسم درخور شان و مقام معلمین شهرستان باشد.

وی افزود: امسال بیشترین حجم بازنشستگی را طی چند سال اخیر در اداره آموزش‌وپرورش با حدود 40 بازنشسته شاهد خواهیم بود و سعی داریم برنامه‌های به‌یادماندنی برای همکاران تدارک داده شود.

خسروی در خصوص هدایت تحصیلی دانش‌آموزان نیز گفت: با توجه به نزدیکی به زمان انتخاب رشته دانش‌آموزان، کلیه اقدامات و اطلاع‌رسانی‌ها و جلسات متعدد با مدیران و مشاوران و جلسات آموزش خانواده در کلیه مدارس برگزارشده.

به گفته وی هدایت تحصیلی از مصوبات سال 1390 سند تحول است و می‌بایست اجرایی شود و به تأیید مقام معظم رهبری نیز رسیده است. طبق بخشنامه استانی حدود 56 درصد از دانش‌آموزان شهرستان در رشته‌های نظری و 44 درصد دیگر نیز به رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هدایت خواهند شد.

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش به محاسبه امتیازات دانش‌آموزان برای ورود به رشته‌های موردعلاقه اشاره کرد و گفت: تا مورخه 20 اردیبهشت‌ماه دو آزمون به‌صورت آنلاین در این رابطه برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش گالیکش نیز در خصوص اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای گفت: این طرح برای سومین سال در کشور اجرایی شده و در 34 آموزشگاه سطح شهرستان گالیکش برگزارشده است.

رضا خسروی به تشریح اهداف، نتایج و دست آورده‌های این مسابقات افزود: 7 هزار و 700 دانش‌آموز گالیکش در این طرح شرکت کردند.

حسن خسروی فرماندار گالیکش نیز در این جلسه زحمات اداره آموزش‌وپرورش این شهرستان در راستای برنامه‌های پیشگیرانه چهارشنبه آخر سال تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/صا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.

نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.

در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.

نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش آموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنند و معلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش آموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد