Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماند پلیس راهور استان اردبیل از وصل شدن اتوماتیک و هوشمند چراغ راهنمای تقاطع های اصلی شهر هنگام قطعی برق، به منبع تغذیه الکتریکی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، سرهنگ رحیم آقامحمدی، از مجهز شدن چراغ راهنمایی و رانندگی تقاطع های اصلی معابر شهری به منبع تغذیه الکتریکی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راهور استان اردبیل گفت: در راستای خدمت رسانی مطلوب به عموم همشریان و در راستای پیشگیری از سردر گمی رانندگان در مواقع قطع شدن برق معابر شهری و به وجود آمدن ترافیک سنگین ناشی از آن با تعامل و پیگیری های به عمل آمده از شهرداری شهرستان اردبیل در حال حاضر کلیه تقاطع های اصلی، به ویژه در هسته مر کزی شهر از نظر چراغ های راهنمایی و رانندگی مجهز به منبع تغذیه الکتریکی شد و انتظار می رود در آینده نزدیک سه تقاطع مهم باقیمانده (سه راهی رضازاده، باغمیشه، ملت) نیز به این سیستم هوشمند مجهز شوند.

رئیس پلیس راهورفرماندهی انتظامی استان اردبیل یادآور شد: با این اقدام که از طریق سیستم های هوشمند مدیریت خواهند شد انتظار می رود در زمان قطع شدن سیستم روشنایی معابر درون شهری بلافاصله این سیستم به فعال شده و روشنایی چراغ های راهنمایی و رانندگی شهری یا مناطق قطع برق از طریق منابع الکتریکی تامین شوند.

آقامحمدی تصریح کرد: با این اقدام به یقین تصادفات ناشی از ترافیک به وجود آمده در زمان قطع شدن برق معابر از بین خواهد رفت و نقش عمده ای در جلوگیری از تصادفات و ترافیک ناشی از این وضعیت خواهد داشت.

او در پایان از شهرداری اردبیل در زمینه تعامل و همکاری با پلیس راهور در راستای رسیدن به ترافیک ایمن و روان قدردانی کرد.

قطعی برق و خاموشی چراغ راهنمای چهاراه ها و تقاطع شهر موجب سردرگمی رانندگان و عابرین می شد و علاوه بر ایجاد ترافیک سنگین و بی نظمی احتمال برخی حوادث و تصادفات را نیز افزایش می داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در حاشیه مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان که صبح امروز برگزار شد، گفت: لاین کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری استانداردسازی و سبب شده که حجم سنگین بار صبحگاهی ترافیک تقلیل یابد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور افزود: در دو سال گذشته شهرداری تهران اقدامات خوبی را در محور آزادگان انجام داده است. در زمستان سال گذشته در محدوده بزرگراه آزادگان در منطقه ۱۶ یک لاین کندروی جدید اضافه شد و سبب شد که بار ترافیک سنگین صبح و عصرگاهی که از قبل پل رجایی تا صنیع‌خانی ایجاد می‌شد تا حدودی رفع شده و تداخل بار ترافیکی نداشته باشیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره اجرای طرح ترافیک جدید در تهران نیز گفت:با توجه به افزایش تردد خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها باید طرح ترافیک بروزرسانی شود.

وی افزود:باید کارگروه مشترکی، مابین پلیس و شهرداری تشکیل شود تا به نظر واحدی درباره تغییرات طرح ترافیک برسیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ترافیک جدید نیاز به اقدامات کارشناسی دارد گفت:طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • اجرایی شدن طرح ترافیک جدید از سال آینده
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت