Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@14:43:42 GMT

کونته: لوئیز یکی از برترین مدافعان جهان است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۴۷۱۵۱

کونته: لوئیز یکی از برترین مدافعان جهان است

خبرگزاری میزان- سرمربی ایتالیایی باشگاه چلسی معتقد است مدافع برزیلی‌اش یکی از بهترین هاست. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، آنتونیو کونته در تابستان گذشته تصمیم گرفت داوید لوئیز، ستاره برزیلی را به تیم فوتبال چلسی بازگرداند. این مدافع ملی‌پوش در زمان ژوزه مورینیو به پاری‌سن‌ژرمن فروخته شده بود اما دوباره در تابستان به لندن بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کونته در ابتدا به خاطر بازگرداندن این مدافع با انتقادهایی روبرو بود اما بعد از درخشش لوئیز در ترکیب آبی‌ها، مربی ایتالیایی خیلی خوشحال است.

کونته در مورد داوید لوئیز اظهار داشت: وقتی داوید دوباره به انگلیس بازگشت، من چیزهای منفی زیادی در مورد او می‌شنیدم. خیلی‌ها او را به دلیل گذشته‌اش در چلسی مورد انتقاد قرار می‌دادند و می‌گفتند او یک مدافع نیست اما این یک چالش بزرگ برای او و من بود.وی ادامه داد: زمانی که می‌خواستم او را بخرم، مطمئن بودم مدافع خوبی است. ما او را یکی از برترین مدافعان اروپا می‌دانیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۴۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ شهردار همدان در این مراسم گفت: از سوم تا نهم اردیبهشت هفته زمین پاک با شعار مشارکت مردم در برابر پلاستیک نام گذاری شده است و به همین منظور مسابقه فرهنگی و هنری را برای گروه‌های دانش آموزی درباره دست سازه‌ها و نقاشی با موضوع بازیافت برگزار کردیم.

مسعود حسینی افزود: ساخت روگذر‌ها در همدان نقش مهمی در کاهش ترافیک و سلامت هوا داشته است و از سوی دیگر اجرای آبیاری بارانی و قطره‌ای در ۵۱ درصد فضا‌های سبز شهرداری کمک زیادی به کاهش مصرف منابع کرده است.

او همچنین گفت: برای داشتن زمینی پاک و حفظ محیط زیست شهرداری همدان ساخت دو بوستان اکباتان و منطقه حیدره به مساحت ۴۸ هکتار، ایستگاه دوم سنجش هوا و تعویض اتوبوس‌های فرسوده را در برنامه دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • دریبل دیدنی و وحشتناک امباپه که مدافع حریف را نابود کرد + ویدئو
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم