Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@23:40:03 GMT

سود میلیونی سودجویان از راه اندازی تماس صوتی تلگرام

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۵۱۷۹۱

سودجویان معمولا در بازار منتظر فرصتی برای پر کردن جیب خود هستند.

تماس صوتی رایگان تلگرام از روز جمعه تبدیل به سوژه‌ی درآمدزایی این افراد شده است. این سودجویان از افراد ناآگاه برای فعال‌سازی تماس صوتی رایگان تلگرام مبلغی دریافت می‌کنند که بر اساس شنیده‌ها از ۵ تا ۵۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که این سرویس تلگرام نیاز به فعال‌سازی و تماس فردی نیست و تنها لازم است اپلیکیشن تلگرام شما به‌روز باشد. بنابراین باید یکی از نسخه‌های ۳.۱۸.۰ و ۳.۱۸.۱ را روی دستگاه خود نصب کرده باشید.

برای مشاهده نسخه‌ی تلگرام نصب‌شده روی موبایل یا تبلت خود، باید به گزینه‌ی Setting یا تنظیمات مراجعه و با اسکرول به سمت پایین، در انتهای صفحه نسخه‌ی تلگرام خود را مشاهده کنید.

افرادی که از نسخه‌های غیر رسمی تلگرام استفاده می‌کنند، باید در بخش اطلاعات اپلیکیشن یا توضیحات آخرین نسخه در مارکت‌های رسمی و غیررسمی اندروید، نسخه‌ی تلگرام این اپلیکیشن‌ها را مشاهده کنند.

معمولا به افراد گفته می‌شود که برای فعال‌سازی لازم است فردی با شما تماس بگیرد؛ در حالی که این‌طور نیست و هیچ دعوت‌نامه، تماس یا کدی برای فعال شدن این قابلیت نیاز نیست.

به‌طور کلی باید گفت این قابلیت هم‌اکنون برای همه‌ی کاربران ایرانی که با شماره‌های داخل کشور در تلگرام ثبت‌نام کرده‌اند، فعال است و تنها باید نسخه‌ی تلگرام این کاربران به یکی از دو نسخه‌ی ۳.۱۸.۰ یا ۳.۱۸.۱ ارتقاء یافته باشد.

منبع: زومیت

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در صورت گلزنی مجدد لواندوفسکی و عبورش از 25 گل مجددا باید به بایرن 1.25 میلیون یورو پرداخت کند. 

آمار گلزنی روبرت لواندوفسکی متوقف نمی‌شود. سه گلی که دیشب مقابل والنسیا به ثمر رساند، تعداد گل‌های او در این فصل را به 23 رساند، یعنی 10 گل کمتر از 33 گل فصل گذشته. مهاجم لهستانی در مجموع برای بارسا در این دو سال 56 گل به ثمر رسانده و تنها 4 گل تا مساوی شدن با رکورد 60 گل یوهان کرویف فاصله دارد.

اگر رکورد گلزنی لوا امسال از 25 بیشتر شود، بارسا را ​​مجبور به پرداخت پاداش به بایرن مونیخ می‌کند. بارسا در تابستان 2022 با پرداخت 45 میلیون یورو ثابت به باشگاه آلمانی، علاوه بر متغیرهای 5 میلیونی، لوا را به خدمت گرفت. با 25 گل در هر فصل، بارسا باید 1.25 میلیون یورو به بایرن بدهد و ستاره لهستانی هنوز 5 بازی دیگر تا پایان فصل در پیش دارد. 

دیگر خبرها

  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • تصاویری جدید از میزان خسارت تورنادو مرگبار به شهر ۱۲۵ میلیونی چین!
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود