Web Analytics Made Easy - Statcounter

راننده انگلیسی فرمول یک از تیم مرسدس اعلام کرد این تیم اگر بخواهد فراری را شکست دهد باید پیشرفت کند.

به گزارش ایسنا به نقل از BBC، لوییس همیلتون روز گذشته در مسابقات گرندپری بحرین در رتبه دوم قرار گرفت و سباستین فتل از فراری به قهرمانی رسید.

این دومین قهرمانی فتل در سه مسابقه این فصل بوده است. همیلتون در رابطه با رقابت مرسدس و فراری گفت: آنها در مسابقه قوی هستند و ما پشت‌سر آنها رقابت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخت است که شرایط را توضیح بدهم. آنها بسیار خوب کار می‌کنند. باید پیشرفت کنیم تا به قهرمانی برسیم. اختلاف بین قهرمان و نفر دوم زیاد نیست.

همیلتون از طرفداران مرسدس برای از دست دادن شانس‌هایش و جریمه پنج ثانیه‌ای در مسابقه گرندپری بحرین عذرخواهی کرد اما اظهار کرد مطمئن نیست بدون این اشتباه نیز می‌توانست قهرمان شود یا نه زیرا اختلاف زمانی بین او و فتل ۶.۶ ثانیه بوده است.

همیلتون در ادامه افزود: شاید می‌توانستیم در شرایط بهتری مسابقه دهیم اما همه اینها شایدها و اگرهاست.

سباستین فتل نیز در پاسخ به این سوال که آیا فراری به مرسدس برتری دارد، اظهار کرد: شاید اما هنوز باید تلاش زیادی داشته باشیم. ماشین‌های ما در مسابقه خوب کار می‌کنند اما به اندازه کافی برای رده‌بندی سریع نیستند. همچنین نتایجی می‌تواند به پیشرفت کمک کند. هواداران بسیار خوشحال هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران

به گزارش «تابناک»، یک منبع آگاه در گفتگو با فارس از ابراز پشیمانی برخی چهره‌های فعال که در ایام اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی»  به خارج از ایران رفته بودند، خبر داده است.

به گفته این منبع آگاه برخی از این چهره‌ها همچنین درخواست‌های را مستقمیا و یا با واسطه برای بازگشت به ایران مطرح کرده‌اند.عدم توفیق در موضوعات کاری، حس فریب خوردن از اپوزیسون خارج نشین و اختلافات و از هم گسیختگی ضدانقلاب، سبب ناامیدی، پشیمانی، احساس سرخوردگی و برخی بیماری‌های روحی در این چهره‌ها شده است.

دیگر خبرها

  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر
  • یکی از نایاب ترین مدل های بسیار سریع مرسدس بنز (+فیلم و عکس)
  • مقایسه مرسدس بنز ایی کیو اس 2024 و 2025 (عکس)
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)