Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، فصلنامه اقتصاد مالی (ecj.iauctb.ac.ir) دارای سابقه انتشار نزدیک به ده سال می باشد که با هدف گسترش دانشِ پژوهش های اقتصادی اقدام به چاپ و انتشار مقالات علمی پژوهشی در حوزه اقتصاد می کنند.

این گزارش حاکی است،دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در حال حاضر دارای 23 نشریه در حوزه های مختلف علمی می باشد که فصلنامه Progress in Biomaterials با اعتبار ISI و پنج نشریه : پژوهش های معرفت شناختی، مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار، پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی، مطالعات روابط بین الملل و اقتصاد مالی دارای اعتبار علمی پژوهشی از کمیسیون نشریات علمی کشور می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به سیاست گذاری و توجه ویژه به نشریات در ایران نشریات واحد تهران مرکزی با عنایت به پتانسیل های علمی و ساختاری واحد تهران مرکزی در صدد اخذ اعتبارهای علمی پژوهشی و ISI می باشند.

لازم به ذکر است با عنایت به توسعه تحصیلات تکمیلی و و اعضاء هیات علمی متخصص در گروه های آموزشی مختلف، این واحد دانشگاهی در مرحله تاسیس و راه اندازی تعدادی فصلنامه تخصصی بین المللی در سال 1396 نیز است.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اتحادیه جهانی تعاون (ICA) سالانه گزارشی را تحت عنوان «پایش جهانی تعاون» و با هدف معرفی ۳۰۰ تعاونی برتر در جهان منتشر می‌کند و این گزارش در قالب کتاب کاوشی در اقتصاد تعاون ترجمه و منتشر شده است.

در این کتاب اطلاعات جامعی بر اساس گردش مالی ۳۰۰ تعاونی برتر جهان، ۲۴۰۹.۴۱ میلیارد دلار برآورد شده است. در این رتبه‌بندی ۳۰۰ تعاونی برتر بر اساس گردش مالی، مجموعاً ۲۴۰۹.۴۱ میلیارد دلار را برای سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد که اکثر شرکت‌های فعال در بخش کشاورزی (۱۰۵ شرکت) و بخش بیمه (۹۶ شرکت) و پس از آن تجارت عمده و خرده‌فروشی (۵۷ شرکت) قرار دارند.

۵ تعاونی برتر بر اساس گردش مالی

تعاونی بانکداری «گروپ کردیت اگریکول» با گردش مالی ۱۱۷.۰۱ میلیارد دلار از کشور فرانسه تعاونی مصرف «REWE» با گردش مالی ۸۲.۰۳ میلیارد دلار از کشور آلمان تعاونی بانکداری«BPCE» با گردش مالی ۶۴.۰۶ میلیارد دلار از کشور فرانسه تعاونی کشاورزی «نونک هیوپ» با گردش مالی ۶۱.۱۷ میلیارد دلار از کشور کره جنوبی تعاونی مصرف «Leclerc» با گردش مالی ۶۰.۵۶ میلیارد دلار از کشور فرانسه

همان طور که ملاحظه می‌شود پر درآمدترین تعاونی‌های دنیا از حوزه بانکداری، مصرف و کشاورزی هستند.

همچنین در این کتاب، می‌توان به دسته بندی جغرافیایی این تعاونی‌های اشاره داشت به طوری که ۱۶۶ عدد از این تعاونی‌ها در منطقه اروپا، ۹۴ عدد از این تعاونی‌ها در منطقه آمریکا و ۴۰ عدد از این تعاونی‌ها در منطقه آسیا و اقیانوسیه قرار دارند. ضمناً در بررسی ۵ ساله این گزارش می‌توان به روند افزایش گردش مالی تعاونی‌های جهان به شکل زیر رسید:

کد خبر 6086736

دیگر خبرها

  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد